Nekad Max marklund | Chef-jobb ansökan - Mekonomen [9westman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Crexy

Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen

Vad heter du IRL? Jakob

Vad heter du på discord? Crexy#4055

Hur gammal är du? 15

Hur länge har du spelat på Unive? 2 år

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer verkligen utveckla detta jobb grovt . Jag är VÄLDIGT seriös inom att vara chef. Jag kommer se till att det blir vettiga Anställda som kan jobbat bra. Trevlig attiyd och är trevliga mot alla kunder. Medarbetarna också såklart . Jag ska också försöka få Mekonomen till liv igen. Mekonomen har haft ganska tuft med anställda med bra erfarenheter. Jag är verkligen taggad till chefspositionen. Jag kommer se till så alla är aktiva. Jag vill inte ha något lall alls inom Mekonomen. Jag vill inte att Invånarna på Unive ska snacka om att dom är otrevliga på Mekonomen. Jag vill att Mekonomen ska ha ett bra rykte med bra personal. Jag vill se till så att dom anställda har bra rp nivå. Det ska inte ta 10 sekunder och laga en rykande bil. Man kanske behöver hämta verktyg en ny bildörr. Men jag vill inte heller att de ska ta jättelänge. På lagom nivå så att Mekonomens personal klarar av dom som vill ha lagning.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag vet väl Hur man håller koll bra på sina anställda. Jag vet också hur man tar hand om sitt jobb på ett bra sätt. Att man ska ha vilja att verkligen jobba på Mekonomen. Dvs att folk inte kommer ditt bara för att kunna laga. Mm att det jobbar ett par timmar. Som det vore irl. Ett schema. Sen ska jag också försöka lösa så om man har 7 personer i tjänst och det är 7 kurar. Då ska alla ta en lagningsplats var. Eller om det är mer så kan dem stå 2 och 2 för att utveckla lagnings rpn. Jag vet också hur man håller koll på pengarna i kassan väldigt bra. Jag vet hur man tar hand om chef menyerna och fakturor. Och allt det där.

Hur ofta kommer du vara inne? Mån : 17:35 > 23:00
Tis : 16:00 > 23:00
Ons : 16:00 > 23:00
Tors : 17:00 > 00:40
Fre : 15:30 > 05:20
Helger 12:00-04:00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja Såklart! Hade varit jätter roligt att vara chef men såklart ja hade spela fortfarande!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej!

Har du läst våra Regler? Ja såklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka