Accepterad Max Kjellander | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

keylander41

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198275764739/

Ditt Hex-ID: steam:110000112ce2203

Vad är din discord tagg? GAMMEL G#8273

Vem var det som bannade dig? Ferry

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: R.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Att jag var korrupt som polis. OBS!!!!!! har ingen bild på medelandet då jag inte har gta nedladdat än

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick in på spelet spawnade på polisstationen och gick till polisens förråd för att hämta ett vapen för att ge till min kompis, Jag gick sedan till polisens garage för att hämta en polisbil som jag inte heller fick köra själv då jag inte ens var aspirantutan bara under praktik medans jag pluggade. jag åkte sedan till piren där jag mötte min polare och gav vapen till honom. sen F8 quitade jag

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var absolut helt rätt

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. vdm, rdm. ja jag har tagit lärdom och alltid tänkt en extra gång.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Givetvis hade jag kunnat säga upp mig ifrån polisen om jag endå tyckte att jobba som polis var tråkigt istället för att göra nått sånt här.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut. fått mig en redig tankeställare om hur jag kunnde göra så, det förstör ju hela grejen med rpandet om folk skulle gå omkring o ge folk vapen...

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka