Nekad Max. | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Max.

Icke Medlem
Meddelanden
76
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199233063430/

Ditt Hex-ID: steam:11000014bdd5a06

Vad är din discord tagg? 2.max.

Vem var det som bannade dig? ken12

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-11-30 133153.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag tog en individs vapen för o säkra & lät en kollega ta hand om honom istället för att jag gjorde det

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var skottlossning i Grove Street. Jag och mina kollegor ansluter & påträffas 1 skadad. jag säkrar honom, dvs tar hand vapen samt bevis. Sen låter jag en kollega ta hand om honom.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstår varför jag blev bannad. Men sen tycker jag att bannen i sig var lite onödig. Hade t.ex räckt med en varning eller liknande. Men jag förstår nu i efterhand.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Tagit hand om honom (gjort sjukvård) Istället för o springa vidare.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka