Nekad matts tohver | Ban Överklagan [zeno]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

matts tohver

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
0
Ban-referens
kyfiwj — FiveM, Permanent
Anledning: Följer inte standarden på Unive
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Jag hade precis kommit in på unive, spawnade in på torget, så hittade jag en pistol på marken som jag valde att plocka upp vilken jag inte borde ha gjort. När jag var påväg mot garaget för att lämna pistolen som jag hittade och hämta ut en bil för att köra där ifrån så blev jag på körd av en polis som kom alldeles för fort (utan blåljus). Polisen kommer ut i bilen och börjar skrika på mig att jag var i vägen när det var klart hans fel för han körde otroligt fort. Han börjar jaga mig för han ville arrestera mig vilken jag tyckte var fel så jag sprang. Kom på när jag sprang att jag hade hittat en pistol och tog upp den och skött några skott.(jag var inte medlem när jag blev bannad så han dog inte). Sen tog polisen fast mig och sen blev jag bannad.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja, det var ett dåligt beslut som jag tog pågrund av att jag var arg eftersom jag inte hade gjort något fel men han skyllde allt på mig.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lärt mig att inte plocka upp vapen från marken och att försöka prata mig ur situationer och inte försöka lösa dem på andra sätt såsom våld

Varför ska vi ge dig en till chans? För det första älskar jag att spela på servern men också att jag brukar bidra till en hög RP nivå och många roliga situationer.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tillbaka