Nekad matts tohver | Ban Överklagan [oleg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

matts tohver

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198416168597/

Ditt Hex-ID: steam:11000011b2c8695

Vad är din discord tagg? liamito89

Vem var det som bannade dig? L1ndgren

Bild på banmeddelande: bild_2026-01-22_182246335.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet fortfarande inte vad jag blev bannad för, så jag har ingen aning om vad det ens handlade om.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på sjukhuset och skulle parkera bilen snabbt för att få in min kompis som var medvetslös så han kunde få hjälp. Allt gick väldigt fort och jag var stressad och tänkte bara på att han behövde vård direkt. När jag var på väg in blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vet inte ens om banen var rätt eller fel, för jag har ingen aning om varför jag ens blev bannad för. Det är möjligt att jag råkade göra något innan som inte var tillåtet, men i så fall var det inget jag visste om eller märkte. När jag blev bannad hade jag fortfarande ingen aning om varför och jag hade inte varit i något staff samtal eller något innan heller som sa att jag hade gjort något fel

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad några gånger tidigare, men de flesta av dem hände för typ tre år sedan. På senare tid har det också hänt någon gång, men då har det varit på grund av dumma beslut jag själv tagit. Det är inget jag är stolt över, men det är saker jag har lärt mig av och försökt bli bättre efter. Jag har förstått mina misstag och försöker undvika att hamna i samma situationer igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag tror faktiskt inte att det är så, och som jag redan sagt har jag ingen aning om varför jag blev bannad. Det kom helt oväntat för mig och jag fick ingen förklaring alls

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, alltså att följa reglerna och tänka efter innan man gör något. Jag försöker verkligen undvika dåliga beslut som kan leda till en ban och istället hålla mig inom det som är tillåtet. Efter det som hänt har jag blivit mer försiktig och försöker sköta mig bättre så att det inte händer igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka