Accepterad matts tohver | Ban Överklagan [Krato]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

matts tohver

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198416168597/

Ditt Hex-ID: steam:11000011b2c8695

Vad är din discord tagg? liamito89

Vem var det som bannade dig? gajeiv

Bild på banmeddelande: uneive 1.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staff valde att banna mig för clogg eftersom jag bröt mot en regel, även om det absolut inte var min avsikt att göra det. Jag förstår att handlingen kunde uppfattas som ett regelbrott, men det var verkligen inte meningen att orsaka problem eller störa spelet. Jag ångrar det som hände och hade aldrig för avsikt att medvetet bryta mot några regler.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag hade tillsamands med en annan kille bestämt att mötas för att göra en vapen trade. Men detta skulle vara en setup för mig och min polare för han och en vän står redo med vapen och vi agerar som man ska men de skjuter oss andå. I irritation skriver jag något i OOC, och kort därefter loggar jag ut. Jag lämnade dock inte spelet för att undvika sjukhus, polis något sådant. Anledningen var helt enkelt att mina föräldrar hade beställt mat och kallade på mig, och jag valde därför att stänga ner spelet direkt. Jag gjorde det också för att undvika att hamna i mer problem, hade jag stannat kvar hade polisen kanske kommit, och då hade jag kunnat få ännu mer kritik eller bestraffningar om jag inte RP:ade korrekt medan jag egentligen behövde lämna datorn. Mitt utloggande var alltså inte ett försök att kringgå några regler, utan en kombination av att jag blev frustrerad över situationen och att jag var tvungen att lämna spelet på grund av något utanför spelet. Jag förstår nu att det kunde uppfattas fel och att jag borde ha hanterat det annorlunda.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser att bannen till viss del var felaktig, eller åtminstone baserad på ett missförstånd. Jag förstår absolut varför staff kan ha uppfattat det som att jag ”cloggade”, men min avsikt var aldrig att undvika några regler, konsekvenser eller exploita systemet på något sätt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad några gånger tidigare för olika saker, ofta sådant som i efterhand var onödigt eller berodde på att jag inte riktigt tänkte igenom situationen. Det har handlat om misstag som bristande RP, dåliga beslut i stressade situationer eller att jag reagerat för snabbt när jag blivit frustrerad. Det viktiga för mig är att jag faktiskt har lärt mig av de tidigare bannen. Varje gång jag blivit bannad har det fått mig att reflektera över vad jag gjorde fel och hur jag kunde ha agerat annorlunda. Jag har försökt jobba på att hålla bättre attityd, ta RP mer seriöst och att tänka ett steg längre innan jag gör något som kan påverka andra spelare negativt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det finns flera saker jag själv ser att jag kunde ha gjort annorlunda för att undvika hela situationen. För det första borde jag ha hanterat min frustration bättre. Istället för att skriva i OOC direkt efter händelsen kunde jag ha tagit ett steg tillbaka, lugnat ner mig och eventuellt kontaktat staff om jag upplevde att någon bröt mot FearRP.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka