Accepterad Matth3ws34 | Ban Överklagan [ralleballe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Matth3ws34

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/666Chuck_Norris666/

Ditt Hex-ID: steam:1100001161d05d3

Vad är din discord tagg? chucknorris3539

Vem var det som bannade dig? ralleballe_1

Bild på banmeddelande: Skärmbild (1).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag satt i passagerarsätet i en polisbil

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precis spawnat in på torget när en polisbil kommer till mig och jag tänker "Varför ska de stoppa mig nu? Jag har precis spawnat in" och då räcker personen upp pistolen och säger "Hoppa in i bilen!!! Annars skjuter jag" och jag fick hoppa in för jag ville inte bryta mot Fear och Fail RP. Sen sa han "Köp mask/påse för vi ska råna en butik och du ska vara gissla" så vi åkte till klädbutiken så jag kunde ha påse/maskering på huvudet. Sen när jag precis gick in i klädmenyn så blev jag bannad för "Du körde ett tjänstefordon"

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. För att jag inte körde någon polisbil och blev tvingad till det, hade jag inte hoppat in hade jag blivit bannad för FailRP/FearRP...

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vill inte bli dödad och förlora alla mina saker (igen) då jag blivit RDM'd innan och förlorat alla sakerna för Staffs som var inne svarade inte på Reports.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Eftersom jag inte gjorde något fel så nej? Jag följde FearRP och allt.. Möjligen anmäla han för han har polisbil men då hade han dödat mig och jag förlorar alla saker för jag vet att man får vänta jättelänge för att få hjälp av staffs tyvärr så antingen vänta på en staff hela kvällen eller förlora sina saker.... :/

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka