Accepterad Matteboy | Julkalender Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Matteboy

Icke Medlem
Meddelanden
116
Reaction score
13
Vad heter du på Discord? Matteboy#2136

Ditt Hex:ID 1427380610

Vad vill du göra inom Julkalendern? Biroll

Motivera till varför du ska tilldelas det som du valt på föregående fråga Jag valde Biroll då jag anser mig att jag kan inom dessa som karaktär samtidigt hur man switchar från olika face mode. Jag har en hög RP nivå och kan både hitta på förslag, styra, utveckla och ge tips om det nu skulle va så, rpa som vad som helst. Beror på att den uppgiften man tar så gäller det o göra ifrån sig även fast man kanske ej passar. Min karaktär är från italien med namnet " Matteo Messina " kunnig inom mc kulturen samt Maffia kulturen, han är en sådan bossig av sig och gillar att styra saker och gå framåt. Jag har skapat 1 unikt karaktär som rpades som en gammal italienskt före detta maffia boss som styrde uppe i milano och den har en del bakrunder. Har spelat på servern över ett år och har alltid tyckt om att rpa unikt samtidigt tar det säriöst, det är då folk " hakar " på personen och det sprids vidare.

Har du något förslag som du tycker bör vara med i årets julkalender? Diggade förra julkalandern, men tykcer detta året ska va ngt fett och större som gör mer action inom unives historia. Något med virus som gör att hela stan förvandlas till ngt, kina har smittat viruset runt om världen då de håller på med massa experiment, skulle säga något med Virus som hela stan behöver evakuera, militärer börjar hjälpa till, flera dör av viruset/omvandlas.

Ska va Säriöst/dramatiskt lite läskigt, absolut man vill ha den julkänslan när man ser snön o allt men då kan slutet avslutas på ett lyckligt sätt att folk hittar hem, firar jul osv.
tack för mig!

+rep Stabil grabb som vet vad han gör och kan rpa bra på alla möjliga sätt och håller alltid en hög standard

+rep tror han löser det till 100% Svär inget skoj han är bättre än abo shab i bab al hara. Jalla vill se dig p Julkalendern habibi!

Tillbaka