Nekad svedbergpaolo | Julkalender Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

realpaolo23

Aktiv Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
571
Reaction score
35
Vad heter du på Discord? realpaolo23

Ditt Hex:ID STEAM_0:0:796

Vad vill du göra inom Julkalendern? Skriva manus, Biroll, Huvudroll

Motivera till varför du ska tilldelas det som du valt på föregående fråga Jag har en hög rp nivå och kan både utveckla och rpa i princip vad som helst. Har gått på teater irl tidigare och vet hur man gör en inlevelse i en karaktär. Tycker att det är kul att skapa och rpa karaktärer på olika vis och framföra dem på ett komiskt och seriöst sätt. Har spelat FiveM ett bra tag men på Unive har jag varit i snart 2 år tror jag. Har alltid haft karaktärer som är unika och som visar sig på ett unikt sätt på servern.

Har du något förslag som du tycker bör vara med i årets julkalender? Jag kan tänka mig gäng krig alltså att dom krigar över ett elle två Univeados områden elle så krigar dom om vem som kommer först på scoreboarden

Frågan är ju nu ifall du har den bra humor som man nog behöver ha ifall du ska underhålla flera hundra människor?
Sen undrar jag även ifall du har koll på alla julfilmer som spelas upp på julen för det kan vara ganska bra ifall du ska hålla i det hela, om du inte sätt alla så rekommenderar jag det STARKT!!
Jag får önska dig lycka till och tänkt extra mycket på det jag skrivit!!!!
Tack för Mig!!!
Det ska jag göra. Tack för du tog tiden och skrev. Jag ska kolla om jag klarar av det. Men det gör jag säkert

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka