Accepterad Matteboy | Ansökan till Streamer [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Matteboy

Icke Medlem
Meddelanden
116
Reaction score
13
Ditt discordnamn: Matteboy#6969

Vilka sociala medie-plattformar är du aktiv på? Twitch

Länka alla dina sociala medier du bockade in ovan: Twitch - MatteboyTV
Youtube - Matteboy
Tiktok - MatteboyTV

Hur mycket tittare/visningar snittar du i genom snitt på dom? Jag brukar ligga på 40+ på varje stream, ibland kan det bli fler tittare beror på vilken content jag sänder t.ex Bankrån streamern fick jag 70+! https://www.twitchmetrics.net/c/834300537-matteboytv

Visa upp klipps och content som du gjort från Unive som du är mest nöjd med Jag har direkt inte några roliga klipps på mig tanken på jag försöker hålla en så hög RPs nivå som möjligt, vill inte visa mina tittare att jag är en lallare. Finns ngr YT videos på kanalen --> Matteboy

Bankrånet :

Mekonom Rånet :

Hamn-Rånet :

Kmr komma fler custom rån framöver som jag sitter och planerar just nu..

Hur ofta är du aktiv? 2-3 gånger i veckan regelbund, beror på om inte jag har ngt irl att göra. Jag har en egen stream schema som jag följer efter eftersom vill hålla min kanal så stadigt som möjligt.

Finns det något annat du vill berätta för oss? Jag är fullständigt övertygad om att en streamer roll i Unives Discord servern skulle ha en enorm inverkan på både mig själv och servern. Genom att bli en del av serverns streaming-team skulle jag ha möjlighet att visa upp min kreativitet och underhållande RP för en bredare publik. Min karaktär har växt otroligt mycket och för det mesta i servern vet vem Matteo Messina är, han försöker göra så gott han kan för att skapa en god kontakt med folk, en helt enkelt förebild!

Senast ändrad:
+rep igen då han är riktigt bra streamer och är väldigt mogen. Kan RP:a och lallar inte runt. @Philip320 Här är någon som är tillräcklig seriös för Streamer rollen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka