Accepterad Matte99 | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

01Matte

Medlem
Meddelanden
390
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199080633013/

Ditt Hex-ID: 110000142c772b5

Vad är din discord tagg? Matte#1818

Vem var det som bannade dig? -Mediamarkt

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är temporärt avstängd från Unive BanID: hrkgas Anledning: Powergaming. Rpar inte på skador. Går ut om: 4 dagar 23 timmar 56 minuter Placerad av: MediaMarkt

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att MediaMarkt valde att banna mig eftersom jag gjorde fel. Jag har full förståelse att jag gjorde fel, Jag vet att MediaMarkt gjorde helt rätt av sig, o det erkänner jag till 100%. Men jag vet exakt att jag gjorde fel, o detta var första gången detta hade skett. Undrar bara ifall jag kan få en till chans av MediaMarkt då jag vet att jag gjorde fel av mig och MediaMarkt gjorde 100% de rätta. Förstår till 100% och tycker det var bra gjort av MediaMarkt. Tack!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan jag blev bannad var jag väldigt stressad och valde att köra ganska dåligt. Jag var uppe på en kulle med min bil och hörde skott. Jag ville undvika det och köra bort men jag flög ner med bilen. Jag var stressad och körde bort efter jag flygit med bilen sedan rpade jag vidare på mina skador. Men det kommer inte ske igen och Mediamarkt gjorde helt rätt av sig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban och Mediamarkt gjorde 100% rätt av sig!

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 25^^
Har haft tidigare bans men det var när jag var ny till servern. Nu blir jag inte bannad ofta.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jo, jag hade kunnat rpa på skadorna direkt oavsett ifall det var någon som avlossa skott i närheten. Jag hade även kunnat köra lugnare för att undvika att flyga med bilen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, absolut.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, det förstår jag. <3

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka