Accepterad maTTe | Whitelist ansökning [Savage]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MaTTe

Icke Medlem
Meddelanden
153
Reaction score
15
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/mattee1x/

Vad är ditt namn i verkligheten? Mathias

Vad är ditt discord namn? maTTe#6770

Vad är ditt födelsedatum? 28 Februari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi hassan och han är runt 20 hugget. Han börjar i en väldigt rik familj där han runt 18 blir utsparkad av sina föräldar. Han fick lite pengar så han kan klara sig ett tag men det räcker inte för alltid. Han måste skaffa ett jobb. Han börjar att jobba på ica. Ett väldigt lätt och dåligt betalt. Efter ett tag på ica så börjar han tröttna på den låga lönen och vill tjäna lite mer. På fritiden börjar han hänga med lite folk. Och dem han hänger med har hamnat på fel bana i livet och håller på med droger etc. Och efter ett tag av att hänga med dem får de han på fel bana med. Han börjar med droger och hänga med på de kriminella de gör. Då börjar han tjäna bra pengar och fortsätter med det. Hans dröm har alltid varit att ha väldigt mycket pengar som han inte fått från sina föräldrar. Abdis intressen är bilar och att hänga med sina vänner. Han kommer också köra rätt så dyra bilar för att han vill visa dem som inte trodde på han.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att jag ska ha wl för att jag är erfaren med rp och vill kunna lära mig mer. Jag kommer även bidra med roliga och seriösa scenarion och seriös rp. Jag har också upplevt att rp nivån är rätt hög här och då och då blir de roligare att leverera med bra rp tillbaka.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag känner efter nån dag att rp nivån är hög och då vill jag ha mer alternativ att göra här och vill spela lite mer seriöst då med.

Hur hittade du Unive? Genom vänner

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att både förbättras och få mer erfarenhet samt kunna hjälpa andra som är nya. Och såklart göra roliga scenarion.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Kört på många servrar men denna är den enda som jag fastnat för hittils.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka