Accepterad maTTe | Polismyndigheten Ansökan [GrebbeN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MaTTe

Icke Medlem
Meddelanden
153
Reaction score
15
Ange ditt födelsedatum: 28 Februari 2006

Vad heter du på discord? MaTTe#7777

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 647

Hur aktiv kommer du att vara? Så aktiv som ja kan, Och de vill säga väldigt mycket.

Vad heter du? William Svensson

Hur gammal är du? Född 1995 så de blir väll 26

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja

Varför vill du bli polis? För jag brinner för att hjälpa folk och skapa ett tryggt samhälle. Ingen ska behöva känna sig rädda att gå ensama på stan. Jag vill också bli polis för att jag älskar att jobba med kollegor och samarbeta med dem samt att jag älskar ett spännande yrke där mycket händer.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? .Det viktigaste i ett polisyrke är att göra staden till en säker plats, att alla ska känna sig trygga, att bygga goda relationer med människor och att se till att alla mår mycket bättre. Det är också viktigt att kunna klara av dem hetsiga situationen. När man till exempel pratar med en efterlyst och människor kommer fram och skriker så ska man försöka lugna ner alla och skapa en lugn atmosfär och att man kan samarbeta med andra och kan hålla sig lugn i stressiga situationer

Vad vet du om yrket i helhet? Att de är ett av de viktigaste yrkena i en stad och att om kåren i en stad inte skulle fungera kommer det resultera att den staden inte kommer klara sig. Man jobbar mycket med andra människor, Man hjälper till och gör en stad trygg. Man ska hjälpa andra så gott man kan hela tiden. Alltid lika bra o fråga nån om hur dem mår eller om dem behöver hjälp med nåt istället för att bara åka förbi. Om man ska vara polis måste man vara väldigt seriös och inget flams, det går inte att komma till jobbet som polis och bara lalla runt utan man måste vara väldigt seriös. Man ska behandla andra som man själv vill bli behandlad och lyssna på vad alla inblandade har att säga även om det inte låter så logiskt.

Polisen har målade bilar som är till för att civila i staden ska känna sig trygga osv. Sen så har polisen civila polisbilar som kan användas till att spana på kriminella och liknande utan att det ska märkas

Har du några tidigare erfarenheter? Ja ,Väldigt mycket. Vart väldigt högt uppsatt i många städer

Hur är du som person? Jag är hjälpsam, Modig, Snäll och bra på att jobba med andra. Jag älskar att jobba med människor och älskar ett prakiskt yrke där man får jobba i fält och uppleva nya grejer hela tiden och såklart att få andra människor att känna sig trygga.

Är det något vi bör veta om dig? Nej, Bara att jag hoppas på att bli godkänd! :)

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka