Inaktuell Slajfen. | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Slajfen.

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Ditt discordnamn: Slajfen.

Ange ditt födelsedatum 17 Maj 2009

Varför ska just du bli staff? Jag tycker jag borde bli staff för att jag har erfarenheter av att vara staff och jag är väldigt bestämd och jag låter inga problem spelare komma undan och jag är väldigt snabb i reports och support ärenden och får alla o känna sig trygga och jag är väldigt aktiv och om jag ser ett regelbrott ske så kommer åtgärder tas och gillar och hjälpa folk och få dom o känna sig trygga på unive och jag kommer sitta väldigt mycket i support och ta så många ärenden jag kan och få alla och känna att dom kan komma till mig när dom behöver hjälp med något

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att krim rpn är inte så hög just nu typ att alla kommer fram och hetsar och typ pitar med bilarna och att de kan komma in ganska många lallare på kvällarna och köra på folk osv och jag kommer ta hårda åtgärder på detta och tar det här på fullaste allvar och kommer få bort alla problem spelare och lallare och se till att det inte sker några regelbrott och hatt en hög rp hålls annars tycker jag att allt fungerar super bra i unive!

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Snacka med dom i support och varna dom att dom inte kan hålla på och skjuta runt och att dom ska tänka på social rp och sunt förnuft och om dom fortsätter så bannar vi dom och ger dom en Krim varning och om ickemedlemmarna håller på och vdma så kan vi staffs tillsammans hjälpas åt att banna och få bort alla problem spelare härifrån och om någon kriminell inte sköter sig så säger jag åt en högre uppsatt och snacka med honom eller dra hans Krim roll och vi staffs kan hjälpa tillsammans och sitta i support och ta ärenden och hjälpas åt i reports

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att agera professionellt är att komma med gott bemötande och hjälpa dom så mycket man kan och få dom o känna sig hjälpta i report elr sup ärandet och att man inte ska larva sig eller vara dryg eller ba inte hjälpa alls man ska hjälpa dom så bra som möjligt och få dom och känna att dom altid kan hoppa support eller skriva en report ingame så får dom hjälp det är att aggera professionellt

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer rpa typ 2 gånger i veckan och göra staff arbete resten och på torsdagar har jag fotboll men sen resten av veckan kommer jag vara aktiv Och på helger kommer jag vara aktiv från 11:00 till 05:00 från fredag till söndag

Hur länge har du spelat på Unive? Sen somras

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Är redo och jobba i alt

Användaren är inte medlem i Discord Servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka