Accepterad Matt3___ | Ansökan till Servervakt [Punkt.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Matte_123

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Matheus

Vad heter du på discord? Matt3

Vad är ditt Hex:ID 110000152b4f8d5

Ange ditt födelsedatum 2 Mars 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. 3-8 Tim vardagar och 3-11 tim på helger

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag har varit medlem i 15 dagar

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1090311724298670121/1210729762767507496/image.png?ex=65eb9ef5&is=65d929f5&hm=2babaf4f1b9af7b8d50da87eaca277b7e6aa1e02319e893d2a1cc03e3a5d6904&

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. inan jag börjar vill jag bara säga att jag varit sv förut . servervakt har som uppgift att kuna styra up RPen i sin omgivning. servervakt är en person som hjälper server och staffs han kickar eller bannar lallare eller folk som gör ett regelbrott. Till exempel om någon RDMar på trygghansa skulle jag ta klipp svbanna han och kontakta staff för att de ska kunna förlänga personens ban. Det är även en upgift att man är mogen för att ha det ansvaret att ta rätt beslut och banna rätt så att inte rpn förstörs på något sätt, sen kan man ju alltid råka göra något fel men det kanske löser sig och det ska inte vara någon som abuse sina perms då är det inte en bra servervakt.

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli servervakt för att hjälpa till med att utväkla rpandet men ändå rpa jag kommer hålla myket koll och et kommer nog bli mycket kicks och bans från min den för att jag vill hjälpa till med att folk ska utväkla sin rp och inte lalla jag vill att unive ska förbätras och man ska hjälpa icke medlemar som ksk inte spelar rp och lära de och lära de och om de gör fel inte bana de diekt ksk kicka de och skuriva vad de ska förbätra och ksk be en staff och dra in de i support och hjälpa de så att rpandet blir roligare jag har märkt att det är måna sv som inte kickar eller banar vid visa lägen där det tex ska bli banade eller kickade och det tycker jag är myket fel och jag kommer ej vara en sådan person för jag vill hjälpa och utväkla.jag har många hunskaper då jag varit helper kan måpnga comands som sv tex. sv-ban (Id) (anledning) och det banar en person i 1 timme och om det är för lite så skriver jag i sv-ban förlängnngar då förläner en staff den banen sen har vi /kick (id) oh anleding om någon tex lallar eller så så kan det vara som en varning sen har vi för att se folks id kan jag göra en /toggleid eller page down.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. abuse kan räknas tex som att man revivar någon i ett skott senario som inte ska bli revivad och jag ksk banar någon som lallar med mina kompisar men jag bana inte mina kompisar eller jag ksk revivar mina kompisar bara för de ber om det när det inte ska ha revv eller om jag banar någon för mina vänner säger så men de ska inte ha ba igentligen eller typ kckar nbågon som inte har gjort ett fel när det är min kompis som gjort felet.

Vidare till muntlig intervju du har 48 timmar på dig lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka