Matt3 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    8
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Matt3

Medlem
Meddelanden
386
Reaction score
16
Vad är ditt namn i verkligheten? Mataj

Ditt discordnamn: Matt3

Ange ditt födelsedatum 4 Mars 2007

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli Staff för att hjälpa servern växa och bli bättre och starkare jag vill få bort alla som skapar problem och bara är på servern för att lalla och skapa problem, Jag är väldigt aktiv, mogen och trevlig och vill vara med för att hjälpa till allmän med alla som behöver hjälp. jag vill bli Staff för att hjälpa till och förbättra server och gör det till en bättre rp server och så att alla har roligt och jag älskar och hjälpa till. jag har varit Staff innan för att jag ej var aktiv och gjorde någon men jag ångra verkligen det och hoppas att få bli det igen och förbättra mig.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? även halv-ooc snackas mycket ingame och jag vill vara med och förhindra det och förebygga emot att det ej ska ske Jag märker att det är mycket icke medlemmar som snor bilar på sjukhuset vilket ej är okej samt att jag har märkt mycket med att folk skriver i ooc under scenarion samt att folk hetsar i ooc vilket inte är okej och dem hör inte hemma på unive.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag skulle försökt att tala med övriga staff teamet och kanske hållt ett extra öga på chatt logs och ser över ifall det förekommer något hets eller likande sedan ta åtgärder på den personen, sedan detta med icke medlemmar kanske kan kan skriva ut i /ooc att åtgärder kommer tas på den som gör det. samt hålla lite extra koll på just den delen och kanske väg leda dem till cyckel uthyrning eller likande.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Du ska vara en förebild för resterande spelare och inte göra fel, du ska agera med en trevlig och snäll ton och du ska inte vara partisk i ärenden, samt att du ej ska hetsa mot folk i support och du ska ej vara otrevlig. Du ska även ej abusa din perms.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer vara så aktiv jag kan, just nu så har jag inte så mycket att göra förutom skolan, så jag kommer vara väligt aktiv och kommer vara aktiv ca 4-8 tim per dag kanske lite längre på helger

Hur länge har du spelat på Unive? om jag inte minns helt fel så har jag spelat på unive sedan 2022

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja jag har varit staff tidigare på unive så jag vet hur mycket fungerar men det var länge sen så om jag får staff igen så får jag nog lära mig lite angående nya saker. samt att jag varit ma tidigare

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej jag kan jobba inom allt

Senast ändrad:
# Jag har redigerat min ansökan då jag märkte att jag svarat fel på en utav frågorna

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka