Accepterad Mathias Lindborg | Medlem ansökning [classic]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mathias Lindborg

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Lurre123/

Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? Lucas1897#5828

Vad är ditt födelsedatum? 18 Juni 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mathias Lindborg är född 1975 och har länge varit med i staden. Han har ett stort hjärta för alla medborgare och därför hjälper han gärna till. Han tror på karma vilket är en bidragande faktor till varför han alltid uppför sig och genomför goda handlingar. Mathias har ett kriminellt förflutet i sina yngre dagar som han lämnade för att bli entrepenör. Han säljer bilar tillsammans med sin yngre brorsa och var en av toppmäklarna. Just nu har han även planer på att köpa upp taxi firman och ta över det företaget för att göra till det bättre. Detta intresserar han eftersom han tidigare arbetat som chef för ett taxi företag vilket genererade bra med pengar. På fritiden försöker han ägna tiden till motion och träffa nya människor.

Han har starka känslor som ibland tar över vilket kan göra så att han upplevs som aggresiv eller upprörd men oftast handlar det om att han är dålig på att hantera stress. Hans bror Micke står han väldigt nära efter att föräldrarna gått bort.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har spelat på endast den här servern från och med att den öppnades, har varit servervakt och kriminell vilket gör att jag har stor förståelse och kunskap kring regler och hur allt går till. Jag slutade spela och därmed förlorade jag mina roller, men nu när sommarlovet är över ser jag att jag kommer ha gott om tid för spelande. Jag är duktig på Rp och kommer bidra till roliga scenarion.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med en skön karaktär med stora ambitioner som kommer att skapa scenarion som alla gynnas av.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska fokusera mer på att motpartern vinner på scenariot än en själv. Alltså att man inte ska spela för sin egna fördel.

Hur hittade du Unive? Unive var en av få servrar när jag började med fivem och därefter var det de ända tänkbara och har varit sedan dess.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka