Inaktuell matheus070711 | Ansökan till Staff

• Trådskapare Trådskapare Matt3__
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
M

Matt3__

Gäst
Vad är ditt namn i verkligheten? matheus

Ditt discordnamn: Matte0707#6107

Ange ditt födelsedatum 13 November 2007

Varför ska just du bli staff? jag vill bli staff för att hjälpa till och förbättra server och gör dett till en bätre rp server och så att alla har roligt och jag älskar och hjälpa till. jag har varit staff inan för att jag ej var aktiv och gjorde någon men jag ångra värkligen det och hoppas att få bli det igen och förbättra mig.

Om jag blir support så kommer jag att hjälpa alla som har frågor eller några problem dem behöver hjälp med! Tror även att det behövs mer support ansvariga då det oftast sitter ganska många och väntar där och då vill jag hjälpa dem andra support ansvariga med den kön men även dem om sitter i kön att få en kortare väntetid. Om jag blir donation så kommer jag försöka lämna ett fint bemötande åt de som kommer in och hjälpa dem med de dom vill donera för. RP vill jag jobba med för att kunna utveckla servern RP så att den blir maximal. Även försöka göra någonting med lagnings RP,n vilket jag tycker folk har alldeles för låg RP inom. Det mesta är /me felsöker /me hittar felet /me byter tändstift /me fyller på kylarvätska, sen är bilen färdig. Det är 1 problem jag ser i den RP,n som jag vill försöka lösa och det är att det alltid är samma fel på motorerna det är tändstiftet och kylarvätskan, jag vill föröka få folk att bli kreativare i den RP,n och hitta på nya fel som behövs fixas och att det varierar per bil. Jobb vill jag jobba inom för att få ta hand om alla fina jobb på servern. Och hjälpa ägarna att driva jobben framåt. Kriminell ansvarig vill jag jobba inom för att försöka styra upp vissa problem i krim RP,n som kommer.

Jag vill bli staff för att hjälpa rpn och servern och jag e bara 14 men vem vet jag kanske e jätte bra ge mig en chans? jag vill bli staff för jag vill kunna hjälpa servern och rpn och utveckla rpn till en bättre unive server fivem server jag vill kunna utveckla allas rp och kommer ge bans som lär folk och e bra bans ist för överdrivet jag kommer utveckla servern och kommer hjälpa servern till en bättre plats och uppnå mål jag har alltid velat vara staff oav ifall jag e 14 men jag kan ta de på völdigt moget sätt och social rp samt att jag vill kunna vara med staff teamet att hjälpa massa folk i reports jag e aktiv hela tiden och kommer svara typ alla reports medlemskap ansökan och support ärenden jag har väldigt stort intresse inom staff teamet och sätt upp till dig 320 som en slags kändis och jag tror jag skulle kunna göra stor skillnad och jag vet att jag skulle greja staff teamet och hjälpa till även fast jag e 14 jag e driven har bra rp nivå och vet mycket commands och sånt som staff jag tycker alla i staff teamet e trevliga och hjälper och får reps jag vill också kunna hjälpa folk och vara trevlig de min personlighet

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? på vardagar med skola från typ 4-5 tim eller mer på heljer minst 8 tim om inte mer och lov och sådant 9 tim eller mer

Hur länge har du spelat på Unive? över 2 månader

Har du tidigare erfarenheter som staff? ag har varit staff på 2 andra servrar och jag kan många Commands
här e de comands jag kan mörkte när jag var helper att alla inte fins kvar tex sql men jag lägger ändå de jag kan :)

/noclip
/freeze (id)
/unfreeze (id)
/svban (id)
/ban (id)
/banhistory (id)
/kick (id)
/goto (id)
/bring (id)
/unban (id)
/toggleid
/togglesteam?
/revive (id)
/setjob (id) (jobb)
/dv
/sv de sv chatten ooc
/sc de staff chatten ooc
Kan lära mig mera
/spec (id)
/specoff (id)
/sqlban (id)
/sqlunban (id)
/tpm (id)
/who (id)
/trust (id)
/clearchat
/ooc
/announce
/sqlbanoffline
/giveitem (id) (item) bara mod+ som kan
/openpanel
/v (spawn id på bilen)
/pm (id)
/spawnped
/spawnmenu
/givemoney (id) (cash-black-bank)
/spawnobject (villket objekt)

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? jag e beräd för att arbeta inom villket som helst

+rep förtjänar att vara staff, däremot att han har mycket erfarenheter för att han var staff inann ❤️

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka