Accepterad MaT1X | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MaT1X

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus eld edvardsen

Vad är ditt discord namn? MaT1X#0984

Vad är ditt födelsedatum? 11 Juli 2006

Berätta om din karaktär. hej min karaktär en en karaktär som är väldigt driftig och snäll karaktär efter som att i min föra stad så har jag haft det väldigt tufft och svårt min pappa lämna mig och min mamma när jag va väldigt ung så det har varit väldigt svårt många ser det som en naktdel efter som man kan bli väldigt svag och så av det men det tycker inte jag efter som i mitt fall så har jag klarat varje motgång och bara kommit ut starkare. min karaktär är en väldigt glad karaktär som vill gärna uppnå alla mål jag har i livet i och vill hjälpa alla andra i min närhet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag ska lyckas och att befolkningen i staden ska ha en bra möjlighet att lyckas. Jag kommer bidra med att försöka få ett jobb på Vianor där folk vill ha personal hela tiden. Jag sprider också en bra rp och säger till ifall det är någon som inte gör det. Jag vill gärna också bli WL för jag gillar att nästan alla på servern är schyssta och försöker hjälpa till

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Många FiveM-servrar är inriktade på rollspel, där spelarna antar olika karaktärer och interagerar med varandra inom en simulerad spelvärld. "Spela för motpartens vinst" i detta sammanhang kan betyda att en spelare agerar på ett sätt som gynnar andra spelare, även om det kanske inte är i deras egen karaktärs omedelbara intresse. Inom vissa speltyper eller uppdrag på FiveM-servrar kan det vara nödvändigt för spelare att samarbeta för att uppnå gemensamma mål. Att "spela för motpartens vinst" kan då innebära att agera på ett sätt som stöder och gynnar andra spelare för att uppnå gemensamma mål.
I vissa situationer kan det vara en del av en övergripande strategi att agera på ett sätt som gynnar andra spelare, kanske för att bygga förtroende, undvika konflikter eller uppnå mer långsiktiga mål.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja failrp rdm, vdm,

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har spelat mycket five m så vet hur man rpr och har spelat mycket på multistaden/unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka