Accepterad pottss | Medlem ansökning [Gonzo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pottss

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Osman

Vad är ditt discord namn? potatis2004

Vad är ditt födelsedatum? 23 Juli 2003

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Boba Juice

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, karismatisk, passiv-aggressiv

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Boba Juice och han är väldigt brännskadad i ansiktet vilket syns väldigt tydligt på honom, Boba älskar bilar o allt som har med bilar att göra; vare sig det kommer till att vara mekaniker, bilförsäljare eller bara en vanlig bilägare. Mina framtidsplaner är att skapa scenarion o lära känna nya karaktärer på servern, att arbeta vitt inom vanliga arbeten är också ett mål då jag inte anser att den kriminella rpn är något som jag tycker om. Min karaktär kommer sträva efter att vara så rik som möjligt (betyder inte att jag spelar för makt o pengar, utan bara att min karaktär har som dröm att vara rik)

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har goda kunskaper inom rollspelande och har rpat allt möjligt i över 5 år, det betyder självklart inte att jag är felfri; men reglerna kan jag utan till vilket gynnar både mig och andra rpare på servern. Jag som person är väldigt rättvis och vill att alla parter i scenarion ska tycka att det är kul även om det inte gynnar mig själv.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Även om du "förlorar" ett scenario vare sig det handlar om saker ingame eller annat så ska man alltid rpa med och inte förstöra scenariot. T.ex om man blir tagen som gissla i ett bankrån så ska man alltid spela med och fortsätta scenariot även om det betyder att de har eller ska ta dina ägodelar som telefon, pengar osv.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, inte på unive, har blivit det på andra servrar för väldigt länge sedan för småfel såsom att jag pratat ooc osv.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, VDM, Copbait, fearrp, failrp

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Har som sagt rpat i över 5 år på fivem o har väldigt goda kunskaper inom var rp är och betyder.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka