Nekad Master Shrek69 | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Master Shrek69

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Vianor

Vad heter du IRL? Aloq Akter

Vad heter du på discord? MaStEr ShReK69#9250

Hur gammal är du? 15

Hur många timmar har du på Fivem? 81

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på vianor för att jag är erfaren arbetare på både vianor och jag har jobbat på auto experten också. Jag har jobbat länge på vianor så jag kan mycket om stället och sånt och jag harhjälpt till med vissa saker när någon personaö amsvarig inte vart inne eller chefen. Men jag vill nli chef på vianor för att jag har sett att det inte är så många som jobbar och att några bara larvar sig på vianor hela tiden. Därför tänker jag att jag kan komma in där och spraka inaktiva och fixa till stället och ha koll mer inne i vianor så ingen för gratis pimp eller något och vara väldigt aktiv och hålla koll på stället. och jag tänker att någpn dag i veckan så ska man få någon bonus lön om man jobbat bra. Vi säger typ att om nån gör över 3 mille på en vecka så ska den få en liten bonus lön, och jag tror det kommer funka för att då kommer mer spelare bli aktiva och då kommer fler vilja ansöka till att jobba på vianor.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har ganska mycket erfaranheter från vianor och auto, Jag har jobbat ganska mycket med bilar så jag vet ganska mycket om dom så jag tycker att det ör kul med att jobba med bilar för att man kan göra det så olika och coola, och jag är bra på att hantera bilar också och att pimpa och trimma.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Olle Larsson han är 21 år gammal och jobbar på vianor+. Men hans drömjobb är att bli chef på vianor, han gillar att pimpa bilar och hjälpa andra med att pimpa bilar och han gillar att sälja och köpa bilar. Olle växte upp i en väldigt fattig familj som hade inte så mycket saker och hans föräldrar jobbade väldigt mycket för att tjäna pengar till Olle så att han ska ha det bra. Men en dag så bråkade hans föräldrar och då bestämde dom att skilja sig och då blev olle ganska ledsen så olle hade en väldigt jobbig uppväxt så nu försöker han bara att tjäna pengar och försörja sig själv. Nu mår han väldigt bra, men när han var liten så mådde han oftast inte bra, men nu är det bra!

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne så mycket jag kan det blir lite svårt nu med skolan och så, men jag ska försöka vara inne minst 2 timmar per dag och hålla koll lite på vianor, så att jag ser om folk är seriösa och vilka som jobbar och så. Och på helgerna kommer jag vara inne väldigt mycket och hålla koll och sånt där.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja jag älskar unive det är så seriöst och alla rpar bra så jag jag kommer fortsätta om jag inte blir chef.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej jag spelar bara på unive för att jag tycker det är roligast, bäst, och mest seriösa rp. Innan jag börja spela på unive spela jag på sjöstaden och då var det inte så kul för att det inte var så seriös, men sen tipsa mina kompisar mig om unive och sen dess har jag bara spelat på de.

Har du läst våra Regler? Ja, jag har läst dom noggrant

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka