Nekad Master Kohga | Medlem ansökning [Shadow]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Master Kohga

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? Billibobo#5243

Vad är ditt födelsedatum? 8 Mars 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Eric Uneman och är född 12 december 1999 och är år 23 gammal. Han är vänlig men också väldigt bestämd. Eric har växt upp med endast en förälder då hans mamma dog av bröstcancer när Eric var 3 år gammal. Det har bildat ett stort trauma i hans vardag. Det har gjort så att han blivit diagnoserad med depression. Han gick i skolan som vanligt, men var ofta hemma pågrund av sin deppresion. Han var ganska lycklig i skolan fram tills 7:e klass, då behövde han byta skola pågrund av att hans skola inte hade högre årskurser. Väl när han då började 9:an blev han starkt mobbad, det gjorde så att han fick hemundervisning, och aldrig var i skolan. Detta pågick ända fram tills studenten, då han slutade skolan. Men han kom ut med alla A, trots sina trauman. Han hade trots allt hemundervisning. Efter det gick han på Stockholm Univeritet, för att fortsätta plugga till mattematiker.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer skaffa jobb och kanske bli kriminel i framtiden och gå med gäng. jag kommer också försöka hjälpa så många jag kan som behöver hjälp med något jag kan hjälpa dom med söka jobb kommer att hänga med kompisar försköka skäna pengartyp göra allt som man gör i irl så det blir bra rp ingamegillar att vara på piren och torget, gillar att köra bil till exempel roadtrip runt i stan,

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska inte alltid vinna ett scenario att du ska låta nån annan också vinna.

Hur hittade du Unive? Igenom Twitch

Anledning till nekning, träna mer på ditt mål med rollspel samt vad du kommer bidra med på servern och försök igen om 1 dag.

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka