Nekad mackan2323 | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mackan2323

Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Markus

Vad är ditt discord namn? mackan12356

Vad är ditt födelsedatum? 8 Maj 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Viggo Lund och är född 19 november 2000 och är 20år gammal. Han är vänlig men också väldigt bestämd. Viggo har växt upp med endast en förälder då hans mamma dog av bröstcancer när Viggo var 3 år gammal. Det har bildat ett stort trauma i hans vardag. Det har gjort så att han blivit diagnoserad med depression. Han gick i skolan som vanligt, men var ofta hemma pågrund av sin deppresion. Han var ganska lycklig i skolan fram tills 6:e klass, då behövde han byta skola pågrund av att hans skola inte hade högre årskurser. Väl när han då började 7:an blev han starkt mobbad, det gjorde så att han fick hemundervisning, och aldrig var i skolan. Detta pågick ända fram tills studenten, då han slutade skolan. Men han kom ut med alla A, trots sina trauman. Han hade trots allt hemundervisning. Efter det gick han på Örebros Univeritet, för att fortsätta plugga till sjukvårdare. Viggo har en flickvän som heter Elin och med henne har han även 2 söner, David och Neo. Viggo har bott i Örebro hela livet men flyttade till denna stad för att hitta ett jobb för att kunna försörja sin familj som har det väldigt svårt. Viggo spelar fotboll ibland ute på gården men inte i ett lag som han gjorde förut. Nu söker han jobb som sjukvårdare och tänker sig att försöka hitta ett hem i staden och sen flytta hit med

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag vill till unives rp att jag kommer roleplay seriös och jag själv ser mig som en väldigt seriös rpare och det kommer jag använda i unive och bidra till unive roleplay

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska spela på ett viss sätt så båda partern har det mer chans att vinna till exempel man ska tänka att göra senacrio scenarion. Man ska inte göra scenarion tråkig man ska tänka på båda parten.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst era regler, =vdm är när man använder sitt forden som vapen, =rdm är när man dödar något utan anledning bara döda han för du vill.=Powergaming är när man kör en bil jätte snabbt och krockar in en vägg och inte rpar på det som att inget har hänt det är powergaming

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har ganska mycket erfarenhet från tidigare har spelat andra roleplay server, men jag byte server för en viss andling så jag har mycket erfarenhet.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej jag har inget att säga, men jag kommer ta det seriös när jag rpar i unive.

Nekad
Anledning:
Plagiat

Du får ansöka igen om 24h med en ansökan skriven av dig själv. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka