Accepterad Massoud Al-Azem | Whitelist ansökning[Ocsar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Massoud Al-Azem

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
6
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198247538102/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? Kentas Langare#7382

Vad är ditt födelsedatum? 27 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Jag heter Elias Svensson och är 20 år gammal. Jag föddes med racing och motorer i mitt blod. När jag var yngre tävlade jag på hög nivå inom racing och har stor skicklighet bakom ratten och är inte rädd för att leva livet i 200km/h på en tom motorväg. Min familj behandlade mig alltid väl och uppfostrade mig att alltid var ärlig och omtänksam. Jag är alltid munter och försöka hjälpa så många människor som jag kan. Jag har alltid en fyrklöver i fickan och har haft mycket tur på trisslotter och spel. Jag jobbar hårt hos Postnord men strävar efter andra yrken som mer passar mina motorintresserade gener.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att jag ska bli whitelistad eftersom jag har fått mycket erfarenhet av RP på servern och kan bidra till serverns stämning på ett positivt sätt. Jag har under den senaste tiden lärt mig hur man rollspelar och tycker att jag behärskar det på ett skickligt sätt. Jag är seriös och har lärt mig av mina misstag och förhåller mig alltid till reglerna numera. Jag tänker alltid "skulle jag gjort det här i verkligheten?" på så sätt förbättrar jag serverns realism och stämning. Jag vill även jobba i de yrken där det brister folk eftersom det skulle förbättra serverns stämning genom att t.ex minska väntetiden på tjänster som Mekonomens reparation eller att Trygg-Hansa har större utbredning på öppettider eftersom det är svårt att lyckas hitta en tid att försäkra sina ägodelar.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli Whitelistad eftersom jag vill kunna arbeta i de yrken som intresserar mig. Jag vill även förbättra spelupplevelsen för de som spelar på servern. Jag vill bidra till det bra svenska communityt som jag tycker att andra servrar saknar.

Hur hittade du Multistaden? Jag fick servern rekommenderad av en kompis för ett par veckor sedan och har varit fast sedan dess.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål att göra servern till en bättre plats för alla som spelar på den. Sedan vill jag såklart ha kul själv när jag rollspelar på den och att den ska vara så realistisk som möjligt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, jag spelar bara på Multistaden och har inte heller några planer på att ändra på det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka