Nekad Massi | Beslut Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Massi

Icke Medlem
Meddelanden
127
Reaction score
6
Ditt discord namn: Massimannen

Ditt Hex-ID: 11000014b615243

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen krim + prisökning 360.

Vem/vilka tog beslutet? Vet inte ens själv, det var en icke Krim ansv som tog detta

Varför tror du själv att beslutet togs? För att jag inte rpa på mina skador när min egna gängmedlem pitta sönder i mig.

Hur är beslutet felaktigt? Jag anser att det är felaktigt, jag tycker inte jag ska åka på indraget elelr ngt för detta. Eftersom min gängmedlem pittar sönder i mig och rdmar mig. Och för att jag inte rpa på skador då så åkte jag på indraget har skrivit lite mer detaljerat på min ban överklagan.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Har bevis når han sönder rdmat mig när jag inte gör ngt kan skicka pm ifall ngn vill ha då jag skriver på luren. Sen har jag klipp på hela händelsen där han pittar sönder mig.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Jag tycker det är fruktansvärt tråkigt att min Krim ska rycka på detta. Man lägger mycket pengar på serven och tycker det är roligt att rpa. Men när man letar banns på någon och man ser att han o han polare gör ngt och har roligt och så ska man dra min Krim för jag blir sönder pittad och sedan rdmas. Speciellt när de är så pass lite inne på servern. Du kunde ba get en varning i sup och sagt till min vän att sluta lalla istället låter man han pitta mig. Speciellt nu när de är lov tycker jag det är riktigt tråkigt.

Kan jag åtminstone skippa pris ökning eller ngt.

Tyvärr så kommer prisökningen vara kvar i 2 veckor om besluts överklagan inte blir godkänd
Så ifall Toris eller Philip320 bestämmer sig för att inte ge tillbaka min Krim men ta bort
Min prisökning så gäller inte de. Är de det du påstår att dem inte har makten att kunna ta bort en pris ökning.

Så ifall Toris eller Philip320 bestämmer sig för att inte ge tillbaka min Krim men ta bort
Min prisökning så gäller inte de. Är de det du påstår att dem inte har makten att kunna ta bort en pris ökning.
Du hade redan 2 krim varningar, därför drogs din krim in. Beslutet är inte felaktigt och härmed nekas.

Din beslut överklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka