Accepterad Massi | Ban Överklagan [mrking]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Massi

Icke Medlem
Meddelanden
127
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199224934979/

Ditt Hex-ID: 11000014b615243

Vad är din discord tagg? massi_b

Vem var det som bannade dig? mr king

Bild på banmeddelande: wdaw.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? staff valde att banna mig eftersom jag försökte fly när polisen rikta på mig. Jag stod inte stilla och jag lät inte polisen gripa mig utan jag valde att försöka fly genom att hoppa in i min väns bil. Jag gjorde ett stort reglebrott som är fear rp detta är ett alvarligt reglebrott och det ska inte göras om, till nästa scenario så värnar jag om mitt liv och tar upp händerna. Rollspelar rädd och låter polisen gripa mig och rpa vidare. Detta är viktigt så att polisen kan utföra sina scenario och så att dem också har kul i rpen. Jag ville komma vinnade ut ifrånm de scenariot genom att hoppa in i bilen och köra iväg med min kompis och detta resulterade till att jag blev tillkallad in i support och åkte på en lång ban, jag ångrar det mycket och hoppas jag kan få en andra chans.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. staff valde att banna mig eftersom jag försökte fly när polisen rikta på mig. Jag stod inte stilla och jag lät inte polisen gripa mig utan jag valde att försöka fly genom att hoppa in i min väns bil. Jag gjorde ett stort reglebrott som är fear rp detta är ett alvarligt reglebrott och det ska inte göras om, till nästa scenario så värnar jag om mitt liv och tar upp händerna. Rollspelar rädd och låter polisen gripa mig och rpa vidare. Detta är viktigt så att polisen kan utföra sina scenario och så att dem också har kul i rpen. Jag ville komma vinnade ut ifrånm de scenariot genom att hoppa in i bilen och köra iväg med min kompis och detta resulterade till att jag blev tillkallad in i support och åkte på en lång ban, jag ångrar det mycket och hoppas jag kan få en andra chans.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en korrekt ban, jag vet inte vad jag syssla med. Jag stod där och hållde mina händer uppe och sedan försökte jag fly och hoppa in i min väns bil.-Berra och king och resterande gjorde rätt att banna mig och jag ångrar jätte mycket att jag inte bara stod stilla och lätt dem ta mig. Som jag nämde innan så är det ett stort regelbrott och mr king gjorde rätt att banna mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag tog lärdom genom mina tidigare bans genom att tänka efter på vad jag hade gjort och sedan inte göra om dem. Vissa grejer har man gjort om och andra har man tagit stor lärdom av och absolut inte gjort om. Detta är en händelse som jag ångrar super mycket då jag jättegärna hade viljat gibba denna helgen och så blir jag bannad av en sån här grej som jag själv kan tycka är jätte onödig. Jag skulle bara stått stilla och inte försökt fly så dumt av mig. Och ångrar mig jätte mycket.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle bara lyssnat på polisen och stått stilla och låtit dem gripa mig. Istället valde jag att försöka fly och hoppa in i min väns bil. Vilket var jätte dumt och jag ångrar mig supet mycket. Denna lärdom tar jag in till nästa gång att varje gång polisen riktar eller ska gripa att man står stilla och låter dem gripa en. Att jag valde att fly vart jätte dumt och nu fick jag ta konsekvensen genom en sån här lång ban.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man ska lyssna på polis och att jag ska värna om livet. När dem riktar på mig och vill gripa mig så ska jag stå stilla och rollspela rädd. Jag ska inte springa iväg och försöka fly, utan jag ska rollspela rädd ta upp mina händer och låta dem gripa mig. Jätte dumt av mig och ångrar mig super mycket. Till nästa gång har jag lärt mig att det är viktigt att polisen också har kul och att man som kriminell inte kommer vinande utifrån varje scenario och detta är viktigt så att rpen blir roligare både för polisen. I detta fallet så begick jag ett regelbrott fear rp för att kunna fly platsen och undvika fängelse staff, detta var då grovt fel av mig och det kommer inte att hända igen. Speciellt inte mott polis då dem också ska kunna ha chansen till att rpa med förhör samt fängelse insättning.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja, 100 procent.

fick skicka in en kl 00 av mr king, kan it lägga in bild pga gör på lur

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka