Accepterad Massi | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Massi

Icke Medlem
Meddelanden
127
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199224934979/

Ditt Hex-ID: 11000014b615243

Vad är din discord tagg? massimannen

Vem var det som bannade dig? Apan

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-01-05 230929.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staff bannade mig eftersom jag gjorde ett grovt regelbrott, korruption inom yrke. Jag som sjukvårdare tog betalt för att återuppliva folk.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Klockan var tidigt på morgonen och jag får ett larm. Jag tar helikopter och ser massa medvetslösa kroppar på östra motorvägen då jag har fått larm. Kort därefter anländer jag till platsen där jag möts av bilar som åker runt samt medvetslösa kroppar som jag nämnde tidigare. Jag börjar med att återupplivat några kroppar sedan ber jag om en donation till ett par folk. Jag minns att jag sa ett par fula ord till vissa av dem kriminella, jag slängde ut mig ord som muffsi samt snåla, vilket jag tycker är väldigt oprofessionellt som sjukvårdare. Det slutar med att jag återupplivar dem alla och snackar lite skit med dem. Sedan så lämnar jag platsen. Nu i efterväg kan jag tycka att det var väldigt dumt samt onödigt av mig. Till mitt försvar så var det väldigt sent på natten / tidigt på morgonen, jag var väldigt trött och tänkte inte mig riktigt för. Jag kan tycka att jag var väldigt snäll som kom och hjälpte dem när klockan var typ 7 på morgonen. Men somsagt är det ingen bortföklaring eftersom det fortfarande är korruption och jag använder mina fördelar inom sjukvården såsom återuppliva kroppar och tar sedan betalt för det. En till grej som jag vill tilläga är att jag själv har sätt andra sjukvårdare säga att dem kan ta emot en donation om dem andra vill ge dem. Men som sagt vill jag inte bortförklara mig, jag har gjort ett stort misstag och jag ångrar mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en korrekt ban då jag gjorde ett stort regelbrott, sedan vill jag ge ett stor + rep till Apan som drog in mig lugnt och sansat och berättade till mig vad jag hade gjort för fel och sedan diskuterade vi det. Och jag uppskattade det väldigt mycket och det hjälpte mig att förstå bättre. Det regelbrottet jag har gjort är som sagt väldigt alvarligt och jag kan tycka att jag inte kände efter det själv när jag gjorde det. Jag såg inte det som ett så stort fel som jag gör nu. Och det är 100 procent en korrekt ban.
No glaze, just fax.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte varit bannad på länge, kanske ungefär ett år sedan jag blev bannad, mins inte riktigt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle aldrig tagit emot donationer från första början eftersom det är fel. Men när jag gjorde detta så tänkte jag mig inte riktigt för och såg det bara som ett + i mitt arbete då jag kunde få mer pengar. Oftast så var dem kriminella nöjd med mitt arbete som sjukvårdare och ville ge mig en peng samt ta mitt nummer. Jag såg det inte som ett regelbrott men nu i efterväg samt klippet som visats så ber jag om pengar och det är inte okej. Som sagt är det korruption och ett grovt regelbrott, jag ber som hemskt mycket om ursäkt och ångrar mig jätte mycket.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig mycket, när man utför ett lagligt arbete såsom polis, , mekonomen, sjukvård osv så är det inte okej att ta emot någon form av värde när man arbetar eftersom det räknas som korruption. Sedan får man inte använde sina perms som en fördel i rpandet som i min del var att jag använde min f6 meny / sjukvårdare som en fördel och tog emot pengar för att återuppliva. Jag ångrar mig sjukt mycket och hoppas att jag ahr någon chans att kunna bli unbannad, jag gillar unive enormt mycket och älskar att rpa på denna server.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja, 100 procent!

Ger dig en SISTA CHANS, men gör du om detta då kommer du inte spela mer här.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka