Accepterad Massi | Beslut Överklagan [Snak]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Massi

Icke Medlem
Meddelanden
127
Reaction score
6
Ditt discord namn: Massimannen

Ditt Hex-ID: 11000014b615243

Vad för typ av beslut gäller det? p ban för fear rp, samt indragna roller i allt.

Vem/vilka tog beslutet? Snake

Varför tror du själv att beslutet togs? Beslutet togs eftersom att jag fear rpa samt var röd spelare och därmed blev av med alla mina roller. Personen som kidnappa, höll mig och sedan släppte mig eftersom han skulle hjälpa sin kompis. Han släppte sitt sikte på mig och jag väljer att springa iväg och sedan ta upp vapnet och avlossa skott. Det slutar upp med att jag blir nedskjuten , kort därefter drar jag för att jag ska käka tacos och sedan blir jag inkallad till support av snake.

Hur är beslutet felaktigt? Beslutet är korrekt gjort eftersom jag är en röd spelare och har dragit på mig många bans på sistone. Jag fear rpar i scenariot eftersom att när han släpper mig så ser jag en öppning at kunna försöka ta mig ur situationen vilket slutar dåligt. I efterväg kan jag tycka det var väldigt onödigt av mig, men jag trodde att jjag kunde eftersom han släppte sin syn och sikte på mig för att hjälpa sin kompis, men jag förstår som sagt varför jag blev bannad och av med mina roller. Nu kort därefter tycker jag det är väldigt tråkigt at tjag är av med alla mina roller, speciellt min medlem, staff shortlsit men mest min gorilla ped eftersom jag har lagt mycket pengar på den. Men är man dum i huvet och problem spelare som ska dra på sig mycket bans så får man vad man förtjänar. Detta var väldigt korkat samt dumt av mig. Nu i efterhand är jag väldigt ledsen och ångrar det mycket. Men jag får ta mina konsekvenser och gå vidare i livet, men jag älskar som sagt unive och har haft en fin tid här den korta perioden. Staffsen är trevlig och har hittat många nya vänner. Jag kan tycka att det är väldigt tråkigt att alla mina roller skickas på grund av att jag haft många bans på sistone, eftersom jag kan tycka att några av dem är bulshit. Eftersom att jag i scenariot åkte under marken och behövde därmed spawnmenua och ta senaste för att komma över marken, därefter springer jag fram till dem och låter dem kidnappa mig. Och kort därefter släpper han mig och jag försöker fly samt skjuta, men jag förstår som sagt men kan tycka de väldigt onödigt och dåligt av mig. Hade räckt med ban samt indagen krim men är man röd spelare så är man. sedan anledning till att jag har så mycket bans är också eftersom jag har spelat på servern sedan 2022, men som sagt de ingen bortförklaring det finns säkert spelare från 2021 som inte ens har 5 bans. men för i tiden var jag lallig och har vuxit med tiden. Ser ej ut som det då jag haft mång bans på sistone, vet ej vad jag ska säga tycker bara det är tråkigt. Jag tycker det är rätt orättvist att jag blir av med alla mina roller pågrund av att jag fear rpar. Hade jag vetat om att man blir av med alla sina roller när man är röd spelare så hade jag rpat mycket mer försiktigare. Man spenderar massa pengar på servern, delvis för man tycker det är kul men också för att man vill känna att det ska vara tryggt. Jag tycker ej de är tryggt när man blir indragen i Krim support och staffen direkt säger alla roller rycker, www. Unive.se, okej jag ser att du flög under marken, försåtligt att du få spawnmwnua o tog senaste så du ej är under marken mer. Då säger han sen aaaa men du fear rpa alla dina roller rycker ändå. ””aa du har gorilla aaa synd beklagar. Jag tycker ej de är att man värnar om sina fina medlemmar så betalar mycket. Inget hat mott snak, men man behöver ej bete sig sådär för man blir genuint ledsen. @philip320 @Toris Det kändes som att han sträva och tyckte de var roligt att dra alla ens roller. Och jag gjorde inte ett grövre regelbrott som ska få mig p ban och indragna roller i allt. Men som sagt inget hat mot snake han är säkert är jätte bra staff och finns en anledning till att han är mod. jag älskar unive, och hoppas jag kan få en till chans. Jag tycker detta var lite orättvist och skedde jävligt snabbt. Ifall jag skulle få en till chans så lovar jag att mina bans kommer sjuka rejält då jag nu vet att alla ens roller rycker ifall man är röd spelare. Tyckte detta var jätte tråkigt och hoppas jag kan få tillbaka mina roller. Jag älskar servern och gillar typ alla satffs/no glaze. Men som sagt jag tycker ej jag förtjänar o bli av med alla roller och jag visste absolut inte att alla ens roller röck ifall man var röd spelare. Min rp kommer förbättras och jag kommer ej våga göra några regelbrott eftersom då rycker ju rollerna. Men jag kan tycka att det är Jag anser att den är felaktig då jag drabbades av bugg där jag flög under marken, därefter spawnmenuar jag och tar senaste så jag kommer upp från marken. När jag kommit upp från marken springer jag fram och låter dem kidnappa mig igen. Sedan väljer han att släppa mig för att hjälpa sin kompis som är fast. Han släpper då mig och tappar sitt fokus, jag väljer att springa fram och dra upp vapnet sedan så blir jag skjuten. Jag tycker ej det är rättvist att jag ska bli av med alla mina roller för detta, jag förstår ifall jag hade fått en ban och indragen krim, men att dra alla mina roller tycker jag ej är fair. Sedan visste jag inte heller om att ifall man var röd spelare att rollerna rycker, visste inte ens att jag var det. Och ifall jag hade vetat om detta så hade jag rollspelelat mycket bättre och säkrare.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/m3HnmbTQeFbqiqSre?invite=cr-MSxWZGssNjY0NTI1NTY&v=0 Detta är klippet när jag åker under marken och behöver spawnmenua eftersom annars kommer jag ej upp. sedan springer jag fram till dem och låter dem plocka mig. Därefter släpper dem mig och de blir skottlosning

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka