Inaktuell masse | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .

Scorzy!

Aktiv Medlem
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
1,384
Reaction score
25
Vad är ditt namn i verkligheten? Masud

Ditt discordnamn: M.a.s.u.d

Ange ditt födelsedatum 20 Juli 2010

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff då när jag spelar på morgonen så svarar ingen staff då det är bara några ickemedlemmar som bara snor bilar i torget samt så pratar de inte.

Men jag vill bli staff eftersom jag tycker att jag har kommit till en bra server och jag tänker att jag kanske kan göra ett bra jobb inom detta roll jag tycker att jag passar in.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att alla håller inte 80km/h jag tycker att vi ska sätta stop på det för att när några staffs skriver så ser jag hundra bilar som kör i 120km/h som bara kör över en och kör vidare.

Jag tycker att jag kan sätta stop på detta

Och att staffsen svara inte direkt i /help asså ibland tar det hundra år

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag tycker att det ska vara staff möte varje fredag kl 20:00 då vi alla pratar om vad vi ska kolla på under vecka och vad vi ska göra.
Sen så ska va skicka ut i chatten att alla ska hålla 80km/h annars så kommer vi ta åtgärder och att alla följer inte red light dom kör bara så jag tycker att jag kunde göra ett bra jobb inom detta roll.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Jag tycker att alla staffs när det ser någon göra ett fel så ska de dra in en i staff samtal och berätta Vrf jag tog in en
Jag tycker att jag kan göra ett bra jobb eftersom jag gillar vara staff men jag har aldrig varit de och jag kan alla regler

Men hur jag sköter detta är att jag kommer hålla en riktigt bra aktivitet och kolla så att alla mår bra och att ingen gör något regelbrott.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Att jag ska minst försöka vara inne i unive varje dag kanske 1 timme på staff sedan några timmar i mitt vanliga rp

Vanliga liv så brukar jag inte göra något eftersom att det nu snöar

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan juli 2025

Har du tidigare erfarenheter som staff? Tyvär inte men jag skulle vilja bli r och visa hur bra jag gör

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej jag tycker att jag kan alla men hoppas jag lyckat

Tillbaka