MASKI | Ansökan till Support [ Goggle ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    3
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Melvin Tallqvist

Icke Medlem
Meddelanden
193
Reaction score
17
Vad är ditt namn i verkligheten? mitt namn är Melvin Tallqvist. (((((((((((KAN NI TA BORT DENNA HAR GJORT EN NY UTVECKLARD))))))))))))

Vad heter du på discord? melvin_tallqvist#1211

Ange ditt födelsedatum 8 Maj 2005

Mellan vilka tider kan du oftast spela? jag kan spela mellan klockan 15-02 på vardagar och på helger spelar jag mycket kvällstid och nattetid.

Berätta om dig själv jag heter Melvin Tallqvist och jag bor i ett samhälle som heter Ryd. jag gillar spela dator. innan tränade jag fotboll och innebandy. jag är 15 år gammal och går i skola. just nu har vi hemskola för Corona och jag spelar mycket nu. jag gillar vara ut med kompisar och hitta på saker. jag är en glad person som gillar att hitta på nya saker och utmana mig själv

Vad skulle du göra om du blir staff? om jag blev stuff skulle jag tagit mycket support särskilt på natten då det inte finns ,många supports på nätterna. jag kommer ta en del på dagar med men kanske inte lika mycket då det finns många supports inne. jag kommer banna folk som inte sköter sig och göra s gott jag kan för att göra staden/discorden till en så bra plats som möjligt.

Hur länge har du spelat på Multistaden? jag har spelat på denna staden i snart 8 månader.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Multistaden? det som får mig att vilja bli support är att jag gillar prata med folk och att det är kul och lösa grejer och att det inte finns så många inne på natten

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? jag skulle kunna göra multidstaden till en bättre plats då jag tar support på natten och bannar folk som inte kan skötta sig. jag skulle också kunna försöka hjälpa till med andra saker som te.x hålla koll på scenarion och liknade.

Har du några tidigare erfarenheter? jag har lite fast inte mycket jag lär mig väldigt fort ,

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? jag har inte hjärta bra erfarenhet men jag har lite.

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? ja det tycker jag att jag har

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? jag spelar bara på denna servren

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? ja jag har varit blacklistad en gång då jag tog vapen ur polisstationen.

Senast ändrad:
Vad är ditt namn i verkligheten? mitt namn är Melvin Tallqvist.

Vad heter du på discord? melvin_tallqvist#1211

Ange ditt födelsedatum 8 Maj 2005

Mellan vilka tider kan du oftast spela? jag kan spela mellan klockan 15-02 på vardagar och på helger spelar jag mycket kvällstid och nattetid.

Berätta om dig själv jag heter Melvin Tallqvist och jag bor i ett samhälle som heter Ryd. jag gillar spela dator. innan tränade jag fotboll och innebandy. jag är 15 år gammal och går i skola. just nu har vi hemskola för Corona och jag spelar mycket nu. jag gillar vara ut med kompisar och hitta på saker. jag är en glad person som gillar att hitta på nya saker och utmana mig själv

Vad skulle du göra om du blir staff? om jag blev stuff skulle jag tagit mycket support särskilt på natten då det inte finns ,många supports på nätterna. jag kommer ta en del på dagar med men kanske inte lika mycket då det finns många supports inne. jag kommer banna folk som inte sköter sig och göra s gott jag kan för att göra staden/discorden till en så bra plats som möjligt.

Hur länge har du spelat på Multistaden? jag har spelat på denna staden i snart 8 månader.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Multistaden? det som får mig att vilja bli support är att jag gillar prata med folk och att det är kul och lösa grejer och att det inte finns så många inne på natten

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? jag skulle kunna göra multidstaden till en bättre plats då jag tar support på natten och bannar folk som inte kan skötta sig. jag skulle

Har du några tidigare erfarenheter?

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon?
Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? (((((((KAN NÅGON TA BORT DENA)))))) HART GJORT EN NY SOM JAG HAR UTVECKLAT PÅ

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då?

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för os

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka