Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198959904898/
Vad är ditt namn i verkligheten? Martin
Vad är ditt discord namn? Martin#8163
Vad är ditt födelsedatum? 17 September 2007
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lars och han är 19 år gammal och har ett jätte stort bil intresse och han har nys flyttat ut hos sina föräldrar och ska köpa ett hus men just nu bor han hos sin kompis Edvin och han har ett garage som dom mekar på sina bmws lars stösrta dröm är att bo i en villa men han har lite svårt att få jobb för att han kan inte konsentrera sig så bra men just nu försöker han få jobb. Och hans största intresse är billar just nu har han en bmw m4a hans drömbil.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag vill kunna höja min RP nivå och ha roligt som just medlem i denna stad. Vill gärna träffa på nya personer och det finns mer möjligheter som medlem. Jag vill också skaffa ett jobb som medlem för att man kan skaffa mycket mer roligare jobb som medlem.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det finns mycket trevliga personer och det är en riktigt rolig server. Det är också mycket rolig och bra RP på servern och många möjligheter.
Hur hittade du Unive? Mina kompisar berättade om just unive att det var en så bra server och då testade jag den och sen körde jag bara mer och mer så nu så är det min favorit server
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att ha roligt och utveckla RP nivån i Unive.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål med mitt rollspel är att ha roligt och utveckla RP nivån i Unive
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej för att jag har kört mycket Unive senaste tiden tycker jag. ingen annan!
Vad är ditt namn i verkligheten? Martin
Vad är ditt discord namn? Martin#8163
Vad är ditt födelsedatum? 17 September 2007
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lars och han är 19 år gammal och har ett jätte stort bil intresse och han har nys flyttat ut hos sina föräldrar och ska köpa ett hus men just nu bor han hos sin kompis Edvin och han har ett garage som dom mekar på sina bmws lars stösrta dröm är att bo i en villa men han har lite svårt att få jobb för att han kan inte konsentrera sig så bra men just nu försöker han få jobb. Och hans största intresse är billar just nu har han en bmw m4a hans drömbil.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag vill kunna höja min RP nivå och ha roligt som just medlem i denna stad. Vill gärna träffa på nya personer och det finns mer möjligheter som medlem. Jag vill också skaffa ett jobb som medlem för att man kan skaffa mycket mer roligare jobb som medlem.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det finns mycket trevliga personer och det är en riktigt rolig server. Det är också mycket rolig och bra RP på servern och många möjligheter.
Hur hittade du Unive? Mina kompisar berättade om just unive att det var en så bra server och då testade jag den och sen körde jag bara mer och mer så nu så är det min favorit server
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att ha roligt och utveckla RP nivån i Unive.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål med mitt rollspel är att ha roligt och utveckla RP nivån i Unive
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej för att jag har kört mycket Unive senaste tiden tycker jag. ingen annan!