Accepterad Martin johanson | Ban överklagan [Abi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Martin johanson

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199405964889/friends

Ditt Hex-ID: 11000014cd0c07e

Vad är din discord tagg? Tjokutten #4250

Vem var det som bannade dig? Boogy

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? abusar sin bil,sätter den på 40km när han kommer krascha

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag abusade och satte hastigheten på 40 km när jag skulle krascha och för att jag gjorde ett regel brott och de va rätt att han bannade mig och de va så dumt av mig att abusa och jag kommer alldrig göra om de i hela mitt liv

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag gjorde ett butiksrån sen så blev vi tagna av polisen och polisen tog oss till fängelset sen så blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. De va absolut ingen felaktig ban de va jag som gjorde felet upp till 100% och jag kommer alldrig i hela mitt liv göra om de igen för de är så dumt att abusa och förstöra rp nivån

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. mitt första och andra va meta mitt tredje va mild vdm och mitt fjärde va mild suntförnuft

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? De jag hade kunnat göra annorlunda är att istället för att sätta hastigheten på 40 så skulle jag kunna använda bromsar och rpa mycket mer seriöst och jag kommer alldrig göra om detta i hela mitt liv jag ångra mig så himla mycket de va så dumt av mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja de har jag absolut gjort och jag kommer alldrig göra om de och jag kommer ha mycket bättre rp nivå och jag kommer alldrig alldrig göra om detta för de är abuse och inte rolig rp när man bromsar så tidigt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja de förstår jag.

Så du satte hastigheten på 40km/h för att inte krocka in i väggen eller vadå?

Min kompis hitta på de och då sa han att jag skulle testa så jag testade för jag är så dum och inte tänkte på vad jag gjorde sen så fick jag ban

Tillbaka