Nekad Martin.J | Chef-jobb ansökan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Martin.J

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Användarnamn: Martin.J

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Rikspolischef

Vad heter du IRL? Liam Johansson

Hur gammal är du? 1993-08-05-XXXX
(26 snart 27 år)

Hur många timmar har du på Fivem? 4263h

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vet att jag har det som krävs för att få kåren bra samt jag har även rätt underlag. jag känner kåren och jag vet även hur man styr upp polisen. Jag vill förändra rpet och källan till det är oftas polisen och jag känner att om en poliskår är bra så kommer även upplevelsen utav spelet bli mycket bättre. När jag varit polis på servern innan så har jag märkt väldigt många brister hos dem olika cheferna. Jag tycker att jag borde bli rikspolischef eftersom att jag irl har mycket erfarenheter inom polisyrket och har lärt mig väldigt mycket i mina år som polis. Det har inte varit stabilt med någon ny chef hittills och vi har behövt byta chef hela tiden, jag tror att om jag skulle bli chef så skulle jag ha kvar jobbet ett långt tag och förbättra kåren och göra mitt yttersta för att få den seriös och bra på RP, det är väldigt viktigt att man kan RPa om man är med polisen. Eftersom att jag har poliserfarenheter irl så vet jag hur man ska agera i många situationer som jag skulle göra irl. Jag är en väldigt seriös person och är bra på att analysera och förstå personer, detta skulle vara användbart som polischef och för att kunna rekrytera rätt personer. Mitt mål är att förbättra poliskåren och att få den väldigt aktiv så att folk kan göra rån när dem vill till exempel så folk slutar tagga dem för att det ska komma mer poliser in i servern liksom, väldigt ofta nuförtiden ser man att polis rollen blir pingad väldigt ofta för att det är för lite poliser inne, mitt mål är att göra kåren aktiv och att alla ska sköta sitt jobb snyggt.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag jobbar som polis befäl irl i Jönköpings län där jag är enhetschef för IGV. Har även spelat polis på flertalet serverar bland annat FBRP och Fenix Roleplay mm. Varit polis på servern tidigare. Har polisutbildning irl samt flertalet andra utbildningar inom ledarskapet. även känd för att vara bra inom ledarskap.

Berskiv din karaktär? Martin Johansson är en väldigt disciplinerad person som håller koll på mycket. han lägger alla sina vakna timmar på att jobba och gör det till 100% Han har jobbat som polis i flertalet städer och jobbat som polis i 24 år och är 45 år. Han har alltid haft det väldigt lätt i livet då han är uppvuxen i en väldigt normal rik familj i ett väldigt normalt fattigt område. Han har lätt att förstå personer i olika situationer och är även känd för att vara bra inom ledarskap

Hur ofta kommer du vara inne? Under min semester i 7 veckor ifrån jobbet så kommer jag kunna vara inne väldigt ofta både dagtid och kvällstid samt några nätter. När jag har jobb så kommer jag kunna vara inne efter jag har slutat jobbet och på helger, alltså jag kommer att vara flera timmar under dagen speciellt nu när jag har semester.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Jag skulle fortsätta spela på servern även om jag inte får chefsjobbet. Just nu så jobbar jag på bilfirman och har varit väldigt aktiv och enligt f.d chefen gjort ett extremt bra jobb. Jag vill bli rikspolischef och tänker nu prova och bevisa mina kunskaper och erfarenheter för att försöka få servern och polisen så bra och realistisk som möjligt. Blir jag inte godkänd så fortsätter jag som jag gör nu.

Är du bannad på en annan server isåfall varför? Nej.

Har du läst våra Regler? Ja det har jag.

Väldigt bra skrivet, dina erfarenheter är något som jag tycker är väldigt positivt!

Jag är väldigt förvirrad här, ditt födelsedatum är nu olika på dina senaste tre ansökningar.

Jag är väldigt förvirrad här, ditt födelsedatum är nu olika på dina senaste tre ansökningar.
Anledningen på det är för att jag vill att ni ska veta så lite om mig som möjligt eftersom jag har det jobbet jag har.

Rekryteringsprocessen har avslutats och du fick tyvärr ej positionen. Välkommen åter att söka igen vid nästa tillfälle.
Låser och arkiverar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka