Martin.J | Ansökan till staff [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    3
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Martin.J

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Användarnamn: Martin.J

Vad är ditt namn i verkligheten? Vill ej ge ut det

Vad heter du på discord? Jackson Teller#5372

Ange ditt födelsedatum 5 Augusti 1993

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Förmiddagen, eftermiddag, kväll, nätter, tidig morgon. Speciellt nu under min semester annars från eftermiddag till natt beror på jobb tider och skift. Men kommer att kunna vara aktiv.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle göra mitt bästa för att få servern att utvecklas inom rp och community. Då mitt mål är att få servern mer seriös och roligare för alla spelare. Jag skulle göra det jag redan gör vilket är att bjuda på rp vilket jag tycker är viktigt att alla gör men speciellt staffs som ska vissa gott exempel. Man ska bjuda på rp så man själv har kul samt alla andra annars tröttnar man.

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? Har varit staff på Revoke, Fenix, MultiPVP, Falcon, mm. På revoked så arbetade staffs med att få bort personer som bröt mot serverns stadgar samt bjöd på rp på ett helt annat sätt en vad kanske andra spelare brukar göra.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja det har jag. Skulle inte säga att jag har några dåliga erfarenheter då jag är känd för stt vara noggrann och väldigt sträng på ett väldigt bra sätt då man lätt kan bygga upp någons respekt. Mina erfarenheter är att jag alltid har lyckats med mitt arbete som staff och alltid kunnat få rpet att utvecklas framåt. Jag är väldigt säker på att mina erfarenheter räcker för att ta mig an den här typen av viktig uppgift som en staff har.

Vad kan du om skripts? Jag kan en hel del inom utveckling och scripts då jag bland annat var test-utvecklare på FBRP och utvecklare på Revoke.

Varför vill du bli staff? Jag känner att jag är redo att lägga tid och intresset att kunna utveckla servern framåt genom community och rp på så sätt att föregå med gott exempel och för andra spelare för att kunna få en mer seriös server för allas trivsel. Jag känner att det är väldigt mycket powergaming = makt och pengar rp vilket jag inte tycker är så roligt. Jag tycker att alla spelare ska bjuda på rp från allas sidor så att både bland annat poliser och kriminella kan ha en rolig och trevlig stund. Man behöver inte alltid vinne utan bjud på rp.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? Spelar just nu endast på Multistaden och kommer att fortsätta göra det.

Om du ber en staff att läsa din ansökan så blir det automatiskt nekad. Förstår du det? Yes, sir.

Senast ändrad:
Är extremt trött när jag skriver den här men om jag gpr vidare till intervju så kommer jag självklart kunna utveckla svaren bättre om så önskas.

Nekad. Placerar ut/Utnyttjar möjligheten att placera ut Väntar på intervju på egen ansökan i hopp om att någon ska gå på det.
Säger ganska mycket.
Låser och arkiverar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka