Nekad marslvs | Beslut Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

repent

Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
5
Ditt discord namn: iwroteyouloveletters

Ditt Hex-ID: steam:110000100627c5f

Vad för typ av beslut gäller det? Indragna roller pga ban

Vem/vilka tog beslutet? 320master

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tror att beslutet om att ta ifrån mig mina roller grundade sig i att jag, som litad spelare, inte levde upp till det ansvar som den rollen innebär. I den situation det gäller gjorde jag ett val som inte bara bröt mot de förväntningar som fanns på mig, utan som också visade brist på omdöme. Jag förstår att mitt agerande uppfattades som att jag utnyttjade mina rättigheter, och jag ser nu i efterhand att det inte är acceptabelt. Särskilt inte när man har ett förtroende från staff och ansvar gentemot andra spelare. Det är tydligt för mig att staff måste kunna lita på att spelare i särskilda roller agerar på ett moget och respektfullt sätt, även i svåra eller frustrerande situationer. Det misslyckades jag med den här gången, och jag tar fullt ansvar för det. Jag ångrar hur jag hanterade situationen, och jag har verkligen tänkt igenom det som hände. Det är viktigt för mig att visa att jag tagit lärdom, och att jag förstår vad som krävs av någon som fått det förtroendet. Därför ber jag om en chans att återfå mina roller. Kriminell, ped och elitdonator. Och få visa att jag kan ta det ansvaret på allvar. Jag vill göra rätt för mig och återvinna ert förtroende, steg för steg.

Hur är beslutet felaktigt? Jag tycker inte att beslutet var helt orimligt. Jag förstår att mitt agerande bröt mot reglerna. Men jag upplevde ändå att det blev lite för hårt. Jag gjorde ett misstag, det står jag för, men det var inte med avsikt att sabotera något eller förstöra spelupplevelsen för andra. Det som hände var att jag blev nedskjuten och frågade staff om jag fick ressa mig själv. Jag fick ett nej, vilket jag accepterade, och jag väntade. Men när inget hände på ett tag och jag såg att andra i mitt gäng blev ressade via /help började jag känna mig orättvist behandlad. I den stunden tog jag ett dåligt beslut och ressade mig själv, vilket jag i efterhand förstår var fel. Det var ett enskilt misstag, inget jag brukar göra. Jag ser det som en dålig reaktion i en stressad och frustrerande situation, inte som ett mönster i mitt beteende. Just därför tycker jag att en varning eller kanske en tillfällig avstängning hade varit en rimligare åtgärd. Snarare än att direkt bli av med alla mina roller. Jag har spelat länge på servern och försökt bidra på ett positivt sätt. Jag har inte många bans i bagaget, och jag har försökt följa reglerna. Det är också därför jag känner att beslutet kunde ha varit lite mildare, sett till min historik och den specifika situationen

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://ibb.co/dSx9YG3

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka