marremacke | Medlem ansökning [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

marremacke

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Marremacke22

Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? marremacke22#8987

Vad är ditt födelsedatum? 17 September 2005

Berätta om din karaktär. Abas Gorbani, en impulsiv 27 årig föredetta F1- proffsförare som efter en kamp med alkoholism tappade sina sponsorer och han lämnade F1 scenen. För att överleva och i behov av pengar började han tjäla och sälja bilar och delta i illegala gaturace. Efter att ett gaturace gick dåligt i sin förra stad letar han efter en ny början, han vill vara på lagens sida och inte utföra några kriminella handlingar. Om man skulle få medborgarskap i denna stad skulle han söka ett nytt lagligt jobb, kanske som bilmekaniker då han alltid varit intresserad i bilar. Han älskar även att umgås med vänner och brukar ofta bli beskriven som en god vän. Efter att han letat och förhoppningsvis fått ett jobb skulle han börja leta boende och träffa nya vänner då han är en väldigt social och ödmjuk person som bara hamnat lite snett tidigare och umgåtts med fel umgänge.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer bidra med rolig och social RP. Är väldigt erfaren RP spelare och brinner för den sociala RPn då det är det jag älskar med RP. Jag kommer även bidra med roliga scenarion. Sen såklart god och trevlig attityd. Jag tror min karaktär och sättet jag RPar skulle passat er på UNIVE perfekt då jag inte är en sån som RPar för makt och pengar utan för rolig och social RP.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? En stor och aktiv spelarbas som verkar använda sig av suntförnuft och som är seriösa inom RPn. Jag har länge velat spela här då det verkar som en väldigt bra server med gott folk på.

Hur hittade du Unive? Kollat mycket på streamers på just eran server sen har jag även vänner som tipsat mig.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att skapa roliga scenarion, bidra med god RP till alla och sen utvecklas själv som RPare.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Lära känna sköna människor och utvecklas inom min RP. Även att ta del av den goda och roliga sociala RPn på server. Sen är det ju kul om jag hittar ett jobb och köper en fin bil, men det är inget jag prioriterar.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag har varit nyss men om jag får medlemskap här kommer detta bli min mainserver.

Tillbaka