Ej Antagen marre99 | Chef-jobb ansökan [Vanilla Unicorn] [EminSWE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

marre99

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vilken chefs-position ansöker du till? Vanilla unicorn

Vad heter du i verkligheten? Markus

Vad är ditt användarnamn på discord? Kingen8795

Ange ditt födelsedatum: 13 April 2007

När fick du medlemskap på Unive? 12 februari

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har faktiskt jobbat på Vanilla Unicorn innan, som bartender, och fick då bra inblick i hur allt funkar – både på golvet och bakom kulisserna. Jag vet hur viktigt det är med stämning, säkerhet och struktur, speciellt i en sån miljö där det ofta är mycket folk och högt tryck. Jag har också lärt mig hur man hanterar både gäster och personal på ett schysst sätt, så alla känner sig trygga och välkomna. Den erfarenheten tror jag verkligen kommer hjälpa mig om jag får ta ett större ansvar.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina framtida planer med jobbet på Vanilla Unicorn är att bygga upp en stabil och rolig arbetsplats där både personalen och gästerna känner sig välkomna. Jag vill jobba för att skapa ett bättre flyt i verksamheten – alltså att alla vet vad de ska göra, vilka tider som gäller och att kommunikationen sitter. Jag tycker det är viktigt med struktur, men att man samtidigt har kul på jobbet. Jag vill också bidra med idéer för att utveckla klubben, till exempel genom att anordna olika typer av event för att locka fler besökare, både nya och gamla. Det kan vara temakvällar, samarbeten med andra verksamheter eller bara små detaljer som gör stämningen ännu bättre. Jag har som mål att Vanilla Unicorn ska vara en plats man vill komma tillbaka till – både som gäst och som anställd. Dessutom vill jag vara en chef som finns där för mitt team. Jag tror på att bygga förtroende, lyssna på personalen och se till att alla får chansen att växa i sin roll. Jag vill inte bara hålla koll på saker – jag vill vara en del av det som händer, jobba nära alla och se till att vi har det bra tillsammans.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Ja, jag kommer absolut ha tiden som krävs för att vara chef. Jag är aktiv nästan varje dag och brukar vara inne flera timmar i sträck, så jag kommer kunna vara närvarande och hjälpa till när det behövs – både under stressiga tider och när det är lugnare. Jag vet att det krävs ansvar och engagemang för en chefsroll, och det är något jag är beredd att lägga ner. Jag kommer också se till att vara tillgänglig för personalen, svara på frågor och stötta där det behövs, så att vi tillsammans kan hålla Vanilla Unicorn rullande på ett bra sätt.

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Tyvärr så har vi valt att gå vidare med en annan ansökan.

Tack för att du ansökte till chef och du är mer än välkommen att ansöka igen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka