Nekad Marre123. | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

therealanton

Icke Medlem
Meddelanden
63
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199440718435/

Ditt Hex-ID: 1100001583dea63

Vad är din discord tagg? gepppe

Vem var det som bannade dig? Xzclayz banna mig från Unive Rollspel.

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Xzclayz Valde att banna mig pågrund av att jag använde Aimbot på Unive och det var jävligt dumt gjort av mig, och jag ber om ursäkt till det. Det finns bevis på när jag använde Aimbot på Unive och var med i olika Scenarios, gjorde ett stort misstag.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi kan börja med att jag hade Fusket i mina FiveM Filer, jag körde Engelsk 100k or die med Aimbot, jag körde det med mina IRL Kompisar alla hade fusket på och vi hade roligt klockan var 04:00 typ och vi körde till 05:00 och då stängde jag av och jag glömde och ta bort mitt Fusk från mina FiveM Filer så jag stängde bara av datorn och drog och borsta tänderna och sov, jag vakna nästa dag och var med kompisar och sånt sen kom jag hem, jag kom hem och startade Datorn och sånt gick in i Discord och prata med Grabbarna och dom var inne i Unive såg jag, jag går in och sånt, jag ser inte att jag hade Fusket på först så jag rollspelar med fusket och sen tillslut märker jag att jag hade Fusket på för man ser längst åt höger att man har det på och sånt, så jag först får panik och öppnar F8 och skriver quit men trycker inte ENTER, jag tänkte och jag var dum i huvudet och ville testa om det gick och ha Fusket på i Unive, jag sätter på Aimbot och provar Siktar på en Person i och det funka och sånt, men jag tänkte där också att jag kommer bli Märkt snart för ni har ett bra Anticheat på Servern som ser vilka som har Aimbot på eller inte. Jag provar och sen Rpar jag med det och tyckte att jag var cool med det och sånt, vi var i ett Scenario med Fusket men jag sköt inget jag själv gömmde mig och sånt, 2 Scenariot var att vi blev Förföljda av Santos och sånt men inge Skottlosning Skedde eller något men dom sikta mot oss och sånt, 3 Scenariot var att vi kidnappa en i Play boys och det var ett litet barn ped som var med men jag sköt inte det var dom andra i Mitt Gäng O´Block som sköt han, 4 Scenariot var Syrianska Brödrarskapet och vi hade krig med dom jag ser en och skjuter han för att han var Boss över Gänget och sånt så vi hade läge att göra det, så jag hade Aimbot på där och sköt han och det var dumt av mig att ens använda Aimbot i Unive, Jag visar mina Kompisar och skrattar och sånt och tyckte att det var Roligt och använda det. Men tillslut så stänger jag av FiveM och tar bort Fusket och kände mig glad att använda det, det går kanske 10 Minuter och sen skriver Xzclayz till mig i Dm och skriver såhär "Kom Support Omedelbart" jag skriver "Yes" jag går in först tänkte jag att det inte är något men när jag väll hoppar in i Väntrum Support så drar han in mig och sånt och säger såhär "Är det roligt och spela med Fusk?" först tänker jag såhär o nej fick Stress och sånt och våga inte erkänna det och blev rädd och sånt " Det finns stora Bevis p att du använder Fusk på Unive Roleplay " Jag sätter får jag se det, han säger såhär " Yes jag skickar dom till dig i Dm så får du se där noga" När jag väll såg alla 4 Clips så tänkte jag att det kommer ingen stans han kommer att banna mig för det finns Stora bevis på det, så jag erkänner tillslut och säger ja att jag använde det och jag mår ju dåligt när jag inte erkänner för jag är en sån person som alltid erkänner men det gjorde jag inte nu, för det finns Logs över allt på Unive och Logsen ljuger ju aldrig och jag ska inte heller ljuga för staffs. Vi pratar lite och berätta för honom att jag mår dåligt och ångrar det jätte mycket och sånt, sen tar han bort min Medlem och Kriminell och ger mig en Permanent ban från unive och jag tar emot det och jag sa att jag kommer att tänka igenom min ban dagligen och sånt, han sa att jag får Vänta i 4 Dagar tills jag kan få göra en Ban Överklagan så jag väntar och jag tänkte igen dagligen efter min ban och jag hade ett Block hemma och skrev ner lite saker och planera innan och sånt vad jag skulle skriva när jag skulle göra min Banöverklagan på Unive och sånt, Jag ber om ursäkt Philip att jag använde Aimbot på din fiveM server det kommer aldrig mer hända igen och sånt. Jag har ny dator och sånt så jag har inte fusket längre och sånt, jag har bestämmt att jag ska vara en Normal Person som ska rpa normalt utan något jävla fusk och tro att jag är bättre än dom alla, jag har inte mång appar i min Dator det ända apparna jag har i min Dator är " Steelseries GG" "Discord" "FiveM" "Steam" "Grafik pack nedladdad" "Spotify" "Goggle", så¨jag har en helt nytt dator kommer aldrig röra den där skit Fusket på Unive och ladda ner det på min nya dator. Jag skrev ner anteckningar på min Block och tämkte för mig själv att aldrig mer använda Fusk på Unive och sånt. Jag har alltid tänkt igenom den bannen jag fick just nu och sånt, opch jommer aldrig i mitt liv göra om det igen, jag hoppas ni kan ge mig en till chans, jag kommer förbättra mig och aldrig mer använda Aimbot på Unive har gjort just nu 8 Överklagan och har fått Nekad jag förstår det men jag ber dig "Philip320 eller Limpis" Kan jag få en till Chans på Unive kommer aldrig i mitt liv använda det igen. JAG får lyssna på mina Kompisar nästa gång för dom sa att det ni har en jävligt bra Anticheat på servern och jag trodde ju inte på det och vet inte varför jag trodde inte på det, för detta är FiveM Sveriges Största Server, Och jag ska tänka efter det och inte ljuga för Staffs mer.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel och gjorde ett jävligt stort Misstag på Unive, jag skulle kollat igenom mina FiveM filer innan jag skulle Rpa på Unive, och jag borde ha lyssnat på mina kompisar och tagit bort det från Unive, för jag visste från början att det skulle komma fram för ni har en jävligt bra Anticheat som hjälper för att moddare på servern. Jag kommer aldrig att ladda ner Aimbot på min dator och använde det på folk Servrar. Och jag borde ha Erkännt från första början och bara säga sanningen direkt och inte ljuga. Jag skulle också skitit i och sätta på det, och borde ha Quitat och tagit bort det och komma in i Unive igen och rpa som vanligt, men var så Dum och använde det och trodde att det var Coolt och använda det på Unive.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har 7 bans på Unive.
Jag ska berätta alla mina Bans på Unive, för jag vill visa er att jag inte menar det jag har gjort på Unive, och gjorde ett jävligt stor Misstag hoppas jag kan få en till chans på unive, och visa er lojalitet.

1: Det var en Svban på 30 Minuter av ReaperSN
2: Vet jag inte, men jag satt i Support i några minuter/Timmar och ville fråga men dom kunde inte göra det.
3: Vet jag inte, men jag satt i Support i några minuter/Timmar och ville fråga men dom kunde inte göra det.
4:Vet jag inte, men jag satt i Support i några minuter/Timmar och ville fråga men dom kunde inte göra det.
5: Jag blev bannad i 7 Dagar för Ljuger i Reports, och det är också en Annorlunda att aldrig ljuga i Reports eller något på Unive, för det finns Logs på det.
6: Vet jag inte, men jag satt i Support i några minuter/Timmar och ville fråga men dom kunde inte göra det.
7: Blev bannad för Aimbot och det fainns Stora bevis på det, och jag gjorde ett stort Misstag, och ångrar det jätte mycket, jag ber dig Philip kan jag få en till chans på det, kommer förbättra mig och har inget på min dator typ, och ska visa lojalitet.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade kunnat gjort ett stort Annorlunda, när jag skulle sett att jag hade Aimbot skulle jag bara Quitat FiveM och tagit bort mitt Fusk från mina FiveM Filer och tagit bort det där ifrån och kommit igen. Och sen skulle jag aldrig ljugit för xzclayz från första början, jag skulle bara erkännt och berättat och sånt, det gjorde jag i Slutet för jag fick en dåligt känsla. Och jag borde ha Lyssnat på mina kompisar och tagit bort det när dom sa det, men jag lyssna inte och forsätte.

Kommer aldrig göra om det mer på Unive eller någon annan FiveM server.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag lär mig alltid efter mina bans på Unive, och nästa gång kommer jag inte ens röra den där Fusk Filen och ladda ner det och lägga i mina FiveM filer och använda det på FiveM Servrar. Och sen ska jag aldrig mer ljuga för staffs när det väll finns bevis på det, det är ingen ide att göra det. Sen ska jag lyssna på folk när dom säger till mig att göra det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut, men Xzclayz är bottagen från sitt Mod Arbete och undrar om jag hade kunnat få en till chans, jag lovar att aldrig mer använda Fusket på Unive eller någon anna FiveM Server, jag är ledsen typ varje dag när jag väll gjorde detta stora Misstaget på Unive.

Nekad, Vill att du kortar ned din överklagan så att den faktiskt är läsbar. Sen släpps inte fuskare in igen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka