Ej Antagen Marre | Chef-jobb ansökan [Marja-Lisas] [Jaakoob10]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Marre

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja Lisas

Vad heter du IRL? Marwin

Vad heter du på discord? Marre1626

Hur gammal är du? 15

Hur länge har du spelat på Unive? sen i vintras någon gång

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer antälla trevliga/kompetenta kandidater till platserna, jag kommer sparka de som inte fyller upp till mina krav när jag kommer ditt o sen kommer jag ersätta deras plats med någon som är kompetenet. När jag var ledning där så ville chefen att ville skulle vara 50 anställda hela tiden vilket jag anåg var alldeles för många då man gick o stall varandras kunder och bara känna pengar själv vilket gjorde marja lisas till en dålig arbetsmiljö, Jag kommer försöka hålla mig till 20-30 relativt aktiva anställda, Jag kommer ge tjänstevarningar till de som stjäler kunder från andra anställde då det e as jobbigt/tråkigt jag kommer även att ha möten relativt ofta för att se till att alla regler som är uppsatta hålls, tex, att man inte stjäler varandras kunder, man är trevlig mot kundert/personal, man säljer inte biklar till sig själv/vänner billigare en det satta priset ifall personen inte jobbar på ett job som vi har sammrbete med o i det fallat ska ha en liten rea. Jag kommer se till att det är en bra miljö på Marja lisas mark, vilket är Lokalen och parkering. Om det händer slagsmål vilket det hände dagligen när jag jobbade där så kommer det bli muntligvarning/tjänstevarning eller sparken beronde på hur grovt det blev. Även när jag jobbade där så var det bråk mellan anställda de kidnappade varan o dödade varan om jag kommer höra något sånt så kommer det leda till sparken utan en varning.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har väldigt mycket erfaren då jag har varit ledning o var väldigt aktiv på mitt job vilket gjorde att jag fick kunskaper om vad man gjorde som ledning+ o jag jobbade även där ett tag vilket gjorde att jag fick mycket erfarenheter inom bilförsäljning.

Hur ofta kommer du vara inne? Dagligen nu i sommar sen så ofta som det går när skolan börjar men troligen mist 3 timmar om dagen ungefär när skolan börjar

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Absolut

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

+++Rep Låter som en chef jag skulle vilja ha! Jag anser denna person som mogen, ansvarig och någon som bara sätter plattan i mattan. Han vet verkligen vad han vill och vet hur företaget kommer att växa. Jag tycker att han kommer passa in perfekt som chef på denna vackra server. Skulle även passa bra till RP, med tanke på att hans brosha (IG) har varit chef för inte så länge sedan. Men det bestämmer såklart inte jag. 🌟

Nekad, Tyvärr så har vi valt att tilldela chefs positionen för detta yrket till en annan person, tack för din ansökan!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka