Nekad marre.888 | Ansökan till Servervakt [Raxy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.1marre

Icke Medlem
Meddelanden
114
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? maroun

Vad heter du på discord? marre.888

Vad är ditt Hex:ID steam:11000016e906c99

Ange ditt födelsedatum 17 Mars 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. måndag: 7 timmar skola, 5-6 timmar unive
tisdag: 6 timmar 30 min skola, 5-6 timmar unive
onsdag: 7 timmar skola, 5-6 timmar unive
torsdag: 8 timmar skola, 5-6 timmar unive
fredag: 5 timmar skola, 7-10 timmar unive
lördag: 9-14 timmar unive
söndag 8-10 timmar unive

Hur länge har du varit medlem på Unive? ca 1 månad

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) file:///C:/Users/marou/OneDrive/Dokument/Bilder/IMG_6213.jpg

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakts uppgift är nära att vara staff men inte riktigt. En servervakts uppgift är att lösa problem ingame och absolut inte lalla. Man ska ha väldigt bra rp i servern och såklart vakta servern. Annars gör man inte sitt upgift som servervakt.
En viktig uppgift från servervakter är att ta bort dom lallarna som inte sköter sig. därför tycker jag att jag skulle vara en bra SV.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att lallarna på servern som inte följer reglerna ger mig huvudvärk och gör servern värre. och jag vill göra något åt saken. jag vill att dom ska lära sig att följa reglerna och inte bara lalla runt och göra det dom vill.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. att man tar det man kan göra för givet. till exempel och jag är med i scenario och dör och väntar några minuter tills dom drar och bara reviva mig själv är helt korruption och absolut inte tillåtet. abuse är att man abusar grejera man kan göra som att reviva personer bara för att du känner dom irl eller ingame och det absolut inte heller tillåtet. abuse och korruption är en gratis ticket till blacklist.

Nekad.

Anledning: Bannad inom loppet av 1 månad

Du får ansöka igen när kraven uppfylls.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka