Nekad Marre💯 | Ban Överklagan [Nilsis]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Marre

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
2
LĂ€nk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199438196258/

Ditt Hex-ID: steam:110000158176e22

Vad Àr din discord tagg? marre1626

Vem var det som bannade dig? Nilsis

Bild pÄ banmeddelande: SkÀrmbild 2024-04-02 150512.png

Varför tror du sjÀlv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde NLR. Men grejern Àr att jag blev misshandlad o blev medvetslös o sen nÀr jag vaknade sÄ kom jag ihÄg lite av vad som hÀnde in game dÄ man inte fÄr komma ihÄg, Samt att jag visste vilka de va. Men jag kan nÀstan förklara varför jag ville att min karaktÀr visste vem de va för att jag har största beef med dem, DÄ de tidigare har misshandlat mig, Kidnappat mig samt gjort mig medvetslös. Men jag förstÄr nu att de kanske inte riktigt fungerar sÄ.

BerÀtta exakt vad som hÀnde just precis innan du blev bannad. Okej, Jag Äkte bil med mina kompisar ig o sen sÄ stannade vi o dÄ va rÄttan och dÄ sa jag till stefan "RÄna honom det var han som misshandlade oss igÄr samt rÄnade mig pÄ 10 lök" och dÄ gjorde stefan det men rÄttan tog spawnmenu o försvan. O senare var jag Med Jorgen Blom o Äkte runt o dÄ sa Nilsis med mig att hoppa i support, Och dÄ sa han att jag inte kunde komma ihÄg det. O dÄ förklarade jag att jag har största beefen med dem dÄ vad de gjort mot min karaktÀr tidigare o dÄ var min karaktÀr helt sÀker pÄ att de var dom o dÀrför gjorde jag som jag gjorde.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. BÄda Ja och nej skulle jag vilja pÄstÄ. Ja, Jag begÄde NLR men jag hade en bakomliggande anledning till varför jag begÄde regelbrottet. Nej, somsakt sÄ hade jag en bakomliggande anledning till att jag gjorde som jag gjorde.

Ifall du har blivit bannad hÀr tidigare, berÀtta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lÀrdom av dina tidigare bans. Ja, Första gÄngen körde jag som en idiot i torget. Andra gÄngen sÄ körde jag fort o fölg in i en vÀg o rpade inga skador. Tredje gÄngen sÄ körde rÄtorna (han som jag bad min kompis rÄna) ner mig i havet men jag hoppade ur bilen o blev medvetslös o sen nÀr jag kom till sjukan var ingen dÀr dÄ de Àr sÄ inaktiva o jag hade inte rÄd med svetlana sÄ jag skrev i twitter i hopp om att nÄgon skulle komma ditt o hjÀlpa mig. FjÀrde gÄngen sÄ dog jag men sjukvÄrdanra Àr sÄ sjukt inaktiva sÄ jag skrev i discorden till miin kollega vart jag var sÄ han kunde hÀmta mig o köra mig till svetlana.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nja, dÄ han kom ditt av en bug o jag sa till min kompis att rÄna han dÄ min karaktÀr kom ihÄg lite frÄn fighten. Ja, jag hade kunnat ba lÄta han dra o skitit i han men jag tÀnkte inte sÄ lÄngt o ville fÄ revange inser att det var vÀldigt dÄligt ber om ursÀkt.

Har du lÀrt dig nÄgonting efter din ban? Absolut att fortsÀtta tÀnka pÄ vad jag gör in game.

Har du lÀst vÄra regler? Ja

FörstÄr du att ifall du ber om att fÄ din överklagan lÀst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Tillbaka