Nekad Marmus 16 | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Marmus 16

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Muhamed

Vad är ditt discord namn? muhald10

Vad är ditt födelsedatum? 14 Februari 2011

Berätta om din karaktär. FLAX Flaxett, 18 år gammal. Föredetta militär som vill tjäna snabba pengar, men han är villig att ta ett jobb för att han är en laglig medborgare. När han väl jobbar vitt är han världens laglydigaste, men han tackar inte nej till snabba pengar. Flax är en snäll och omtänksam person som älskar att göra folk glada men kan vara tuff och rättvis när det väl gäller. Flax älskar fotboll och bilar och har ett genuint intresse för pengar. Flax älskar säkerhet och att saker ska gå till på ett smidigt sätt, därför kommer Flax försöka få jobb på Securitas eller som taxichaufför. Flax älskar att vara social och är en mycket fin arbetskamrat som gör allt för att sina vänner ska må bra!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med genuin roleplay och leva mig in i karaktären ordentligt. Detta leder till att andra spelare kommer känna att dem spelar i en värld utöver den vanliga som vi lever i. Jag kommer bidra med en god ton sålänge alla andra har en god ton mot mig. När de inte har en god ton mot mig kommer jag göra allt för att fortsätta ha en god ton mot dem. Jag kommer även bidra med min kompetens av skådespel då det är ett jobb jag har irl.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att du prioriterar att skapa en positiv och engagerande upplevelse för den andra spelaren. Istället för att bara fokusera på att vinna och uppnå dina egna mål, tänker du på hur du kan bidra till att göra rollspelscenariot intressant och roligt för den andra spelaren. Det handlar om att samarbeta, undvika att sabotera och respektera serverns regler för att säkerställa att alla inblandade får en bra och rättvis upplevelse.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, rdm som står för random death match det menas med att du måste ha ett bakom liggande scenario till att du dödar någon. Vdm som står för vechile death match som säger att du ej får använda ditt fordon som ett vapen.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har spelat på unive innan, ortenwave, mortal, centic och många fler

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nope

Nekad
Anledning:
Ditt discord konto är inte 3 månader gammalt

Vi tar kontakt med dig via PM när du får ansöka igen. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka