Nekad MJYT3k | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MJYT3k

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mehdi Jebali

Vad är ditt discord namn? mjyt3k

Vad är ditt födelsedatum? 29 Augusti 2004

Berätta om din karaktär. Flax Flaxett, 24 år gammal. Föredetta militär som vill tjäna snabba pengar, men han är villig att ta ett jobb för att han är en laglig medborgare. När han väl jobbar vitt är han världens laglydigaste, men han tackar inte nej till snabba pengar. Flax är en snäll och omtänksam person som älskar att göra folk glada men kan vara tuff och rättvis när det väl gäller. Flax älskar fotboll och bilar och har ett genuint intresse för pengar. Flax älskar säkerhet och att saker ska gå till på ett smidigt sätt, därför kommer Flax försöka få jobb på Securitas eller som taxichaufför. Flax älskar att vara social och är en mycket fin arbetskamrat som gör allt för att sina vänner ska må bra!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med genuin roleplay och leva mig in i karaktären ordentligt. Detta leder till att andra spelare kommer känna att dem spelar i en värld utöver den vanliga som vi lever i. Jag kommer bidra med en god ton sålänge alla andra har en god ton mot mig. När de inte har en god ton mot mig kommer jag göra allt för att fortsätta ha en god ton mot dem. Jag kommer även bidra med min kompetens av skådespel då det är ett jobb jag har irl.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att du prioriterar att skapa en positiv och engagerande upplevelse för den andra spelaren. Istället för att bara fokusera på att vinna och uppnå dina egna mål, tänker du på hur du kan bidra till att göra rollspelscenariot intressant och roligt för den andra spelaren. Det handlar om att samarbeta, undvika att sabotera och respektera serverns regler för att säkerställa att alla inblandade får en bra och rättvis upplevelse.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst och förstått reglerna. Exempelvis att du loggar ut eller försöker kringgå ett pågående scenario. Efter du dött, ska du vänta 5 minuter och sen trycka på "E" och respawna. Därefter ska du ej vara inne på karaktären. Loggar du ut innan dess är det COMBAT LOGGING. Exempelvis personrån, Personrån får inte ske på civila som befinner sig vid icke-kriminella områden eller om man inte har avsikt och anledning att råna denne. Vid personrån får du inte döda personen. De ska alltid ha möjligheten att säga emot och inte behöva dö.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, förutom att jag är skådespelare i verkliga livet så har jag även spelat i liknande servrar. Dom servrarna verkar dock inte lika roliga som denna.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag är en väldigt seriös person när det kommer till RP och jag kommer kunna liva upp stämningen så gott jag kan!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad
Anledning:
Inte tagit intervjun i tid

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka