- Meddelanden
- 125
- Reaction score
- 4
Håll en god ton är du snäll!MEN KAN DU SLUTA SKRIVA
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Skrivblock: This feature may not be available in some browsers.
Håll en god ton är du snäll!MEN KAN DU SLUTA SKRIVA
om du är bannad och är en lallare kollade dina ban överklagan och sånt du är bannad, samt du är en lallare jag har en god ton men du kan inte sitta här och hålla på såå som du gör, om jag har en dålig eller bra ton så angår det inte dig! MVH MARMELAD [[ tonymontazHåll en god ton är du snäll!
Lyssna här. Du sitter och kallar folk “lallare” men beter dig själv som en clown. Om du inte kan prata med lite respekt så kanske du ska hålla käften istället för att skriva massa skit. Din ton är pinsam och gör bara att du framstår som ännu mer patetisk.om du är bannad och är en lallare kollade dina ban överklagan och sånt du är bannad, samt du är en lallare jag har en god ton men du kan inte sitta här och hålla på såå som du gör, om jag har en dålig eller bra ton så angår det inte dig! MVH MARMELAD [[ tonymontaz
Om du ska bli staff ska givetvis tänka på hur du beter dig, alla ska betraktas lika och denna ton du håller mot mig är inte okej. Varken om jag är bannad eller inte, vad har det för betydelse. Du ska väl vara en förebild för servern ifall du blir staff och då ska alla behandlas lika. Du kan inte värdera mig annorlunda bara för jag inte är medlem. MVH take actionom du är bannad och är en lallare kollade dina ban överklagan och sånt du är bannad, samt du är en lallare jag har en god ton men du kan inte sitta här och hålla på såå som du gör, om jag har en dålig eller bra ton så angår det inte dig! MVH MARMELAD [[ tonymontaz
hahahahahahha någon är lite arg att jag ska bli staff.Sluta bumpa din ansökan, de kommer ta den tid som det tar, inget ska påskyndas i processen. Så lägg ner!
tyvär så visar jag bara att jag är en aktiv person.Sluta bumpa din ansökan, de kommer ta den tid som det tar, inget ska påskyndas i processen. Så lägg ner!