Accepterad Markus Rondell | Medlem ansökning [Bad.InBed]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Tim Norberg

Vad är ditt discord namn? Grodungen

Vad är ditt födelsedatum? 8 Mars 2002

Berätta om din karaktär. Grabben jag spelar har namnet "Markus Rondell" och är en född 79. Detta har inte riktigt Markus förstått och beter sig som om han vore 60 plus. Det finns få saker som Markus kommer ihåg lika väl som "70tals rockens" dagar.

BACKSTORY:

Markus växte upp själv med sin pappa då mamman dog under förlossningen. Detta har pappan skuldsatt Markus för samtidigt som han tog till flaskan.

Markus tänkte inte på detta i ung ålder. Men när han blev äldre och hade varit ute i arbetslivet i ett antal år så kom dessa trauman ikapp honom. Efter många träffar hos psykologen och mycket A-kassa insamlad så är Markus äntligen redo för en ny start i en ny stad!

OM MARKUS:

Enligt Markus skall saker och ting gå rätt till. Där "rätt till" betyder vad Markus anser vara rätt, vilket i de flesta fall speglar en tvistad bild av hur det var förr.

Markus är en något social inkompetent typ som kanske inte är den bästa när det kommer till ett första intryck. Han kan mumla lite surt för sig själv och har en allmän negativ syn på saker. En "surgubbe" helt enkelt.

Men det finns vissa saker Markus respekterar och uppskattar. Såsom:

Pengar.
En hårt arbetande individ.
En trevlig kundservice.
En trevlig polis.

Men känner sig Markus "dålig behandlad" på något sätt och vis så kommer han att bita tillbaka. Detta kommer han att göra verbalt i första taget. Men om Markus börjar uppfatta motparten som hotfull så kommer han inte vara den som håller nävarna bakom ryggen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är påhittig och känner att jag kommer kunna dra igång många roliga scenarion. Där jag kommer kunna få med folk för att skapa roliga situationer och många "clip" möjligheter. Jag är också rätt duktig på att komma in i ett redan pågående scenario och kunna bolla med okända personer.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte "tryharda" utan man ska spela för att om båda parter skall ha kul i ett scenario. Inte bara en själv!

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Copbait: Man får inte försöka "baita" polisen till att jaga en. Powergaming: Man kan inte vara med om en skada och sedan springa där ifrån som om det inte ens gör ont. FEARRP: Man skall inte kasta bort sitt liv, man ska vara rädd om det och RP'a efter detta. METAGAMIG. Man får inte använda sig av kunskap som man har fått utanför spelet såsom i discord eller liknande.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Spelat DarkRP i Garry's mod och har också spelat en del DnD

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Samarbetsvillig och taggad på att bli en del av erat community! :D

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen till Unive!

Senast ändrad:
Din Medlemskaps ansökan har Godkänts.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka