Accepterad MarkSalto | Medlem ansökning [Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

MarkSalto

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198959929984/

Vad är ditt namn i verkligheten? Mark Joseph

Vad är ditt discord namn? MarkSalto#6837

Vad är ditt födelsedatum? 19 November 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Sven Åke. Han är 45 år gammal och är uppvuxen i Malmö och har ett intresse för bilar. Han har nyligen vaknat från en koma som varade redan från sommaren 2020 och är förvånad över hur mycket som har förändrats i staden. Hans mål är och har alltid varit att göra ändra människor i hans närhet glada och det är just det han är så passionerad för. Han hade tidigare en dröm om att bli komiker men det gick tyvärr inte i uppfyllelse eftersom att den ekonomiska situationen inte räckte till. För att denna drömmen ska kunna gå i uppfyllelse måste han jobba röven av sig och när han väl får ett jobb brinner han för det han gör.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har tidigare haft whitelist men har möjligen förlorat den eftersom att jag har varit inaktiv i ett tag. Har spelat på Unive redan sedan sommaren 2020 så har ganska bra koll på hur saker och ting fungerar i staden. Min karaktär är även lite speciell och står ut i mängden - Vilket i sin tur leder till att personerna omkring mig faktiskt tycker att min karaktär är humoristisk.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Unive var den första staden jag faktiskt började spela på i FiveM och det har hittills inte varit någon annan server som toppar Unive. Det är bra Rp och personerna i staden är genuint trevliga.

Hur hittade du Unive? Genom en vän.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att sprida glädje och ha kul.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att jobba ihop pengar för lyxiga bilar och faktiskt vara minnesvärd för andra.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.

Tillbaka