Markoolio
Icke Medlem
- Meddelanden
- 2
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198103197165/
Vad är ditt namn i verkligheten? Edwin
Vad är ditt discord namn? Edwin#1574
Vad är ditt födelsedatum? 13 September 2002
Berätta om din karaktär. Marko Murphy är en stadig pjäs på 25 somrar. Som en av de 3 Murphy-bröderna hade han en minst sagt tuff uppväxt. De emigrerade redan tidigt med sina föräldrar från Birmingham, England då fadern hade begått grova skattefusk. Deras fader, Thomas, var en man som aldrig backade undan från en utmaning, vilket inte alltid gynnade honom men samtidigt alltid innebar att han i alla situationer gav 110%. Denna mentaliteten har varit en fundamental byggsten i brödernas uppväxt och är något som dem än idag lever efter. När familjen immigrerade till Sverige var polisen redan vid Sveriges allra södraste punkt tätt i häl och fadern blev direkt plockad och tillbakaskickade till England. Varken Marko eller nån annan av bröderna har sett han sedan dess. Sedan denna traumatiserande upplevelsen har Marko och hans bröder haft en uppväxt som varit så långt ifrån optimal som möjligt. De hamnade redan i ung ålder i bråk och konflikter men har alltid lyckats ta sig igenom livets tuffheter och de nya och okänd miljöer som de tvingades in i. En stor del av detta låg i det stöd som de fick av sin modern under alla år då de flyttade runt mellan olika städer för att hitta någonstans att kalla sitt hem. "Med ålder kommer visdom". Ja, detta kan man definitivt stämmer in på Marko, som den äldsta av Murphy-bröderna har han alltid varit den som hållit koll på småbröderna. Marko är en väldigt fyndig person som utnyttjar alla möjligheter och chanser han får om de tar honom närmare sitt mål. På grund av hans uppväxt är kriminalitet det första han vänder sig till eftersom att det nästan är det enda som han vet och känner sig säker i. Han tar oftast saker på största allvar och trots det att han ibland kan ha det svårt att slappna av och luta sig tillbaka så finns det stunder då han kan släppa på fokuset.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Älskar att rollspela. Har ett helt bagage av tidigare erfarenheter från både FiveM men även diverse andra spel. Är en trevlig person och sätter oftast andra före mig själv. På grund av min tidigare erfarenhet och min inställning tror jag att jag verkligen har något att bidra med till communityt, både ig och ooc.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Hör hört väldigt mycket bra saker om servern och har även fått uppfattningen av att detta stämmer när jag själv spelat på den. Det finns en härligt stämning på discord och folk är trevliga, de scenarier som jag varit med i har varit på en bra nivå och på så sätt känner jag att det nästa steget naturligt blir att söka till att bli medlem.
Hur hittade du Unive? Genom en vän.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt främsta mål är att samtidigt som jag utvecklar mina egna förmågor och RP-kunskaper bidra till en så bra och inbjudande miljö för andra att delta i rollspelandet. Vill även självklart har roligt under tiden också men hoppas främst att kunna dela med mig av mina sjukt bra vibbar och älskar att skapa scenarier där jag tillsammans med andra kan skapa något som alla kommer att minnas.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Precis som många andra är målet att tjäna pengar, men mer än så är det även att skapa något som är värt att lämna bakom sig. Ett arv, ett imperium, som styrs av Murphy-familjen och är något som andra ser upp till. Anser även att det är viktigt att skapa ett stort socialt nätverk där man bibehåller kontakter med allt möjligt folk för att kunna uppnå detta. Marko älskar även bilar, han gillar att köra snabbt i exotiska fordon.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej
Vad är ditt namn i verkligheten? Edwin
Vad är ditt discord namn? Edwin#1574
Vad är ditt födelsedatum? 13 September 2002
Berätta om din karaktär. Marko Murphy är en stadig pjäs på 25 somrar. Som en av de 3 Murphy-bröderna hade han en minst sagt tuff uppväxt. De emigrerade redan tidigt med sina föräldrar från Birmingham, England då fadern hade begått grova skattefusk. Deras fader, Thomas, var en man som aldrig backade undan från en utmaning, vilket inte alltid gynnade honom men samtidigt alltid innebar att han i alla situationer gav 110%. Denna mentaliteten har varit en fundamental byggsten i brödernas uppväxt och är något som dem än idag lever efter. När familjen immigrerade till Sverige var polisen redan vid Sveriges allra södraste punkt tätt i häl och fadern blev direkt plockad och tillbakaskickade till England. Varken Marko eller nån annan av bröderna har sett han sedan dess. Sedan denna traumatiserande upplevelsen har Marko och hans bröder haft en uppväxt som varit så långt ifrån optimal som möjligt. De hamnade redan i ung ålder i bråk och konflikter men har alltid lyckats ta sig igenom livets tuffheter och de nya och okänd miljöer som de tvingades in i. En stor del av detta låg i det stöd som de fick av sin modern under alla år då de flyttade runt mellan olika städer för att hitta någonstans att kalla sitt hem. "Med ålder kommer visdom". Ja, detta kan man definitivt stämmer in på Marko, som den äldsta av Murphy-bröderna har han alltid varit den som hållit koll på småbröderna. Marko är en väldigt fyndig person som utnyttjar alla möjligheter och chanser han får om de tar honom närmare sitt mål. På grund av hans uppväxt är kriminalitet det första han vänder sig till eftersom att det nästan är det enda som han vet och känner sig säker i. Han tar oftast saker på största allvar och trots det att han ibland kan ha det svårt att slappna av och luta sig tillbaka så finns det stunder då han kan släppa på fokuset.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Älskar att rollspela. Har ett helt bagage av tidigare erfarenheter från både FiveM men även diverse andra spel. Är en trevlig person och sätter oftast andra före mig själv. På grund av min tidigare erfarenhet och min inställning tror jag att jag verkligen har något att bidra med till communityt, både ig och ooc.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Hör hört väldigt mycket bra saker om servern och har även fått uppfattningen av att detta stämmer när jag själv spelat på den. Det finns en härligt stämning på discord och folk är trevliga, de scenarier som jag varit med i har varit på en bra nivå och på så sätt känner jag att det nästa steget naturligt blir att söka till att bli medlem.
Hur hittade du Unive? Genom en vän.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt främsta mål är att samtidigt som jag utvecklar mina egna förmågor och RP-kunskaper bidra till en så bra och inbjudande miljö för andra att delta i rollspelandet. Vill även självklart har roligt under tiden också men hoppas främst att kunna dela med mig av mina sjukt bra vibbar och älskar att skapa scenarier där jag tillsammans med andra kan skapa något som alla kommer att minnas.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Precis som många andra är målet att tjäna pengar, men mer än så är det även att skapa något som är värt att lämna bakom sig. Ett arv, ett imperium, som styrs av Murphy-familjen och är något som andra ser upp till. Anser även att det är viktigt att skapa ett stort socialt nätverk där man bibehåller kontakter med allt möjligt folk för att kunna uppnå detta. Marko älskar även bilar, han gillar att köra snabbt i exotiska fordon.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej