- Meddelanden
- 143
- Reaction score
- 4
Ditt discord namn: Mariccc12314
Ditt Hex-ID: steam:110000147ea13d1
Vad för typ av beslut gäller det? Ped, gorilla, medlem, kriminell
Vem/vilka tog beslutet? Yanne_svaras
Varför tror du själv att beslutet togs? Jag sprang ifrån polisen och inte tänkte på att man ska få krycka från sjukvårdaren vilket gör att jag spelar för egen vinning.
Hur är beslutet felaktigt? Beslutet är felaktigt eftersom det var EN staff som tog det, klippet är inte från hela scenariot vilket gör att det ser fel ut. Motivet var att springa ifrån polisen och ej ifrån krycka. Klockan var 8 på morgonen vilket jag har dygnat och är jävligt trött vet att det inte är en ursäkt men ville påpeka det. Staffen väljer att lägga grov powergaming, brist på social rp 2 och NLR. Jag är ingen problemspelare och jag har inte fått ban på över 1 år, jag tycker att detta misstaget borde inte få alla mina roller indragna eftersom jag har slösat mycket på unive med ped och gorilla samt så ska allt bli bortagget på grund av en helper som har varit staff i 3 dagar. Att han ger mig ban för NLR vet jag inte varför han gör det eftersom när jag vaknar från vården ser jag en polis framför mig och springer iväg av ren adrenalin. Brist på social rp blir jag bannad också för eftersom jag inte snacka med polisen men hur ska jag göra det ifall jag redan har sprungit ifrån, det är inte så att jag har shoot on sightat någon utan jag sprang iväg av ren adrenalin hur ska jag då kunna snacka med polisen. Grov powergaming kan jag till 100% förstå och misstaget fattar jag själv. Jag fattar inte heller varför en helper ska välja att ta ett beslut vilket ska leda till 17 dagars ban det känns som han bara ger åtgärder utan att bry sig, det är som att kasta sina pengar i sjön. Jag vill verkligen få tillbaka min ped och gorilla eftersom det misstaget kan inte leda till att jag får allt indraget.
Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/lLqxDfCMjLUoC0nEw?invite=cr-MSxPV3AsNDQzMDM0Nzkw&v=60
Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja
Ditt Hex-ID: steam:110000147ea13d1
Vad för typ av beslut gäller det? Ped, gorilla, medlem, kriminell
Vem/vilka tog beslutet? Yanne_svaras
Varför tror du själv att beslutet togs? Jag sprang ifrån polisen och inte tänkte på att man ska få krycka från sjukvårdaren vilket gör att jag spelar för egen vinning.
Hur är beslutet felaktigt? Beslutet är felaktigt eftersom det var EN staff som tog det, klippet är inte från hela scenariot vilket gör att det ser fel ut. Motivet var att springa ifrån polisen och ej ifrån krycka. Klockan var 8 på morgonen vilket jag har dygnat och är jävligt trött vet att det inte är en ursäkt men ville påpeka det. Staffen väljer att lägga grov powergaming, brist på social rp 2 och NLR. Jag är ingen problemspelare och jag har inte fått ban på över 1 år, jag tycker att detta misstaget borde inte få alla mina roller indragna eftersom jag har slösat mycket på unive med ped och gorilla samt så ska allt bli bortagget på grund av en helper som har varit staff i 3 dagar. Att han ger mig ban för NLR vet jag inte varför han gör det eftersom när jag vaknar från vården ser jag en polis framför mig och springer iväg av ren adrenalin. Brist på social rp blir jag bannad också för eftersom jag inte snacka med polisen men hur ska jag göra det ifall jag redan har sprungit ifrån, det är inte så att jag har shoot on sightat någon utan jag sprang iväg av ren adrenalin hur ska jag då kunna snacka med polisen. Grov powergaming kan jag till 100% förstå och misstaget fattar jag själv. Jag fattar inte heller varför en helper ska välja att ta ett beslut vilket ska leda till 17 dagars ban det känns som han bara ger åtgärder utan att bry sig, det är som att kasta sina pengar i sjön. Jag vill verkligen få tillbaka min ped och gorilla eftersom det misstaget kan inte leda till att jag får allt indraget.
Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/lLqxDfCMjLUoC0nEw?invite=cr-MSxPV3AsNDQzMDM0Nzkw&v=60
Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja