Accepterad Mariateresa12 | Beslut Överklagan [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mariateresa12

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
0
Ditt discord namn: Mariateresa

Ditt Hex-ID: 110000137420810

Vad för typ av beslut gäller det? Krimroll, bannöverklagan blev godkänd och fick testmedlem

Vem/vilka tog beslutet? Real.16 och han är ej staff längre.

Varför tror du själv att beslutet togs? Hej. Klippet beskriver varför jag fick indraget krim. Jag vill börja med att erkänna att det var ett misstag från min sida att quita , och jag ångrar det djupt. Det var aldrig min avsikt att bryta mot några regler, och i efterhand inser jag att jag inte borde ha gjort det överhuvudtaget. De valde att banna mig för clogg. I scenariot så var jag och en polare åkte runt i en bil i GS, där flera bilar kom och blockerade oss och hade inget brist på socialt rp, min morsa ramlade ner för trappen, och jag skrev också snabbt i OOC att jag behövde dra akut, och sedan lämnade jag, sedan påbörjade scenariot att min polare blev kidnappad. Jag är en grönspelare med bra historik och får inte mycket bans.

Hur är beslutet felaktigt? Samtidigt anser jag att beslutet som fattades är felaktigt, då Real.16 inte kollade på båda perspktiv, utan jag tyckte andra parten gjorde regelbrott utom att de hade inget socialt rp utom att bara blockera utan att snacka med oss, samt skrev jag snabbt i OOC innan scenario skulle påbörjas att jag behövde dra, jag skulle inte klassa detta som clogg. Jag hade väldigt gärna velat få tillbaka min krim, då situationen inte speglar någon avsikt att bryta mot reglerna – utan snarare ett ogenomtänkt beslut som jag snabbt insåg var fel.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/luGJGf7MWBoD80y9c?invite=cr-MSwwNDcsMjc2OTk0NTg0&v=0

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Jag vill gärna att mod+ tittar på denna överklagan då Real.16 inte är staff längre, jag tycker detta beslut är felaktigt eftersom att jag skrev i OOC att jag verkligen behövde dra innan scenariot skulle börja. Jag skulle inte säga att detta är Clogg samt så kollade inte Real.16 på andra parten vad dom gjorde för fel.

Jag hoppas ni förstått min överklagan och att jag kan få tillbaks min krim. 😊

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka