Accepterad Mariateresa12 | Ban Överklagan [Berdan1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mariateresa12

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
0
Länk till din steam profil: Mariateresa

Ditt Hex-ID: steam:110000137420810

Vad är din discord tagg? mariateresa2025

Vem var det som bannade dig? Real.16

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-11-20 150216.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag förstår att staff valde att banna mig eftersom jag lämnade situationen på ett sätt som bröt mot serverns regler. Jag agerade stressat och hann inte förklara varför jag behövde försvinna plötsligt, vilket ledde till att det såg ut som regelbrott och som att jag ville undvika nån situation men jag var stressad och visste inte vad jag skulle göra.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min mamma råkade ramla ner för trappan hemma, och jag hörde ett högt ljud. Jag blev jätterädd och sprang bort från datorn för att hjälpa henne. Jdag skrev ett kort OOC-meddelande, men hann inte kontakta staff via PM eller via /help eftersom det gick så fort och jag var stressad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen var inte helt fel, eftersom jag lämnade situationen utan att följa reglerna. Det var dock inte meningen utan, det hände något akut IRL. Jag försökte inte undvika RP eller hoppa ur något

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad en gång tidigare men det var för nåt helt annat och jag har lärt mig efter den bannen att inte begå samma misstag, samma med den här bannen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde ha kontaktat staff direkt även om det var bråttom. Ett snabbt meddelande till admin hade räckt för att slippa missförstånd. Om jag hade backat bak i tiden så hade jag skickat ett pm eller skrivit /help till staff att jag måste lämna pga av en akut sak IRL. Jag hade alltså inte skrivit i OOC och sprungit iväg.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att man måste kontakta staff även om man är i en stressad situation IRL.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det gör jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka